Üliväsinud ja samas hüperaktiivne

Mul pole vist kunagi sellist olekut olnud, nagu praegu. Nii palju on teha, tahaks kõigega pihta hakata, aga ei tea kust otsast alustada. Tänane tööpäev oli väga jõhker, kolmepeale kokku saime päeva lõpuks peaaegu 100 pitsat, paar tükki jäi puudu. Hea saavutus siiski. Aga reaalselt.. ei olnud aega ei istuda ega astuda, kõik kohad olid toitu täis, eriti mu lemmikud teksad, mis ma lolli peaga hommikul jalga toppisin, ja mu nägu (jahu asendab päris hästi puudrit, muide).

 

Anyway.. to-do-list:

*Kooliasjad vaja korda saada, klassivanema kohustustega võiks ka hakkama saada.

*Tööl korralikult käia, vähemalt 30h nädalas. Sest kes ei tööta, see ei söö =)

*Õpilasakadeemia filmiõpetuse kursus – mõelda välja filmi idee ja panna kirja stsenaarium jms.

*Käia korralikult lauluproovides kohal, sest jõulud pole enam kaugel ja on vaja esinema hakata.

*Võtta ühendust inimestega, kes on vahepeal avaldanud soovi minuga koostööd teha, kuidas muidu maailm minu “imelisi” vokaale kuulda saaks? Viimane oli väike joke muidugi. 🙂

*Oma salajast YT channelit peab ka elus hoidma, mõned inimesed paluvad juba päris tihedalt, et ma uusi videosid laeksin 😦

*Kodu suurpuhastus tuleb lõpuni viia (järgmisel nädalal, kui saan raha, et nõudepesuvahendit osta – irw!)

*Ja kõige selle kõrvalt leida piiiisutki aega oma kallite sõprade-sõbrannade jaoks.

 

Oehh, milline osa minust oli see, kes endale nii palju kohustusi tahtis? 😀 Aga okei, ei tohi vinguda. Nii et.. biii positiiv and enjoy the fall 🙂

Avalda arvamust

