Just chillin..

with a can of Sprite and a hat on. <- random.

Anyways.. mõtlesin, et panen kirja muljed oma eilsest prooviööst Plubis. Ja neid on palju, palju, palju.

Jõudsin siis sinna pooletunnise hilinemisega, olin kodus maganud natuke liiga kaua (seda planeeritult kusjuures) ja seal ootas mind siis teine baaridaam. Natukese aja pärast tuli välja, et me olemegi kahekesi tööl, mis oli minu jaoks ikka väga ehmatav. Panin siis riided selga, seelik ei tahtnud kuidagi kinni mahtuda, nii siis pidin selle suht kõrgele endal tõmbama, tulemuseks oli aga see, et see oli mu seljas ikka väga-väga lühike. Panin siis arstimütsi ka pähe ja õhtu võis alata.

Esialgu passisime lihtsalt niisama, pesin seal aknaid ja värki ja järsku ilmus sinna eikusagilt F. Rääkisime siis natuke juttu ja siis läks ta ära. Siis tuli sinna juba mingi kamp inimesi, kellest 1 ei saanud kuidagi minust eemale hoida, istus muudkui baarileti ääres ja rääkis juttu ja värki. Korrutas muudkui, et ma tundun jube tuttav. Lõpuks lolli peaga andsin talle oma numbri ja siis teatas ta, et ta telefon ütleb, et mu number on olemas juba. See oli küll suht hull ikka.. Siiani piinab mind.

Peale seda aga hakkas juba rahvast vaikselt sisse sadama ja läks kiireks. Meie juurest käis läbi nii Krissu, Elis, Kristjan, F, Birgit ja veel mõned tuttavad näod. Parim hetk oli aga see, kui baarileti juurde ilmus ei keegi muu, kui I oma eksiga. Tema nägu oli mind nähes ikka suht.. priceless. Kahjuks ei julgenudki ta tulla endale ise jooki ostma. Mina kasutasin ära oma ilmselget üleolekut ja kord, kui ta vaikselt seina ääres seisis üksinda, läksin ta juurde, seisin ette, panin nii tugeva släpi kui suutsin, saatsin veel paar vihast pilku ja kõndisin leti taha tagasi. Kui päris ausalt tunnistada, siis ma lootsingi teda seal näha 🙂

Aga õhtu läks edasi ja kiidusõnu oma säärte kohta sain ka. Ha. Ha. Kahjuks aga ei pidanud ma kuigi edukalt vastu, väsimus hakkas märku andma ja minu töövõime kaduma. Kuni lõpuks tegin otsuse, et kuna ma nii kui nii sinna tööle ei lähe, siis võin ma ju sama hästi ka lihtsalt minema jalutada. Ja seda ma ka tegin. Vahepeal oleks mind peaaegu ühe jobu poolt täis oksendatud, õnneks suutsin kõrvale hüpata. 5.30 seisin ma hessi järjekorras, kui olin oma burksi ja fanta kätte saanud, jooksin ruttu 5.45 bussi peale ja sõitsin koju. Magasin umbes 17ni ja nüüd ootan kõnet, mis edasi saama hakkab.

aga tegelt oli tore. 

Avalda arvamust

