Kord olid niidud rohelust täis

Hei! Pole tõsiselt ammu kirjutanud kahjuks. Vahepeal on ilmselgelt väga palju juhtunud ka. Töötan nüüd Kannus ja olen sellega väga-väga rahul. Seltskond on hea ja töö ei ole ka väga kontimurdev, okei, ilmselt üks päev ma seal kondid murran siiski suurest ringijooksmisest, aga ma arvan, et natuke pean veel vastu ilma koperdamata. Kooliga on endiselt nii, nagu on.

Praegu on käimas tudengivarjunädal, varjutan üht muusikateraapia eriala tudengit. Käisin nende musitseerimispraktikumis täna ja see oli ülilahe! Ma olen väga-väga vaimustuses ja hakkan kindlasti kooli natuke teise pilguga nüüd vaatama. Muusikasse olen ikka armunud ja see ei lähe vist kunagi üle. 

Loometööd väga palju pole teinud, kitarri olen natuke nokitsenud, aga üldiselt on nii meeletu ajapuudus, et peab vist päriselt tegema täpsed kindlad nädalaplaanid kellaajaliselt, et kõigega valmis saada. Kuigi ajalugu on näidanud, et ilmselgelt ma ei suuda mingitest plaanidest kinni pidada. On ju see magamisgraafik ka, nagu on.

Muide, plaanin endale õige pea uue tatoveeringu teha, lähedasemad teavad juba ideed, teised praadige veel veidi, aga õige pea teen ära selle ja siis ehk tuleb pilt ka siia. Üleüldse olen ma niiii tatoveeringufriigiks kätte läinud, et tegin lausa endale eraldi tumblri tatoveeringupiltide jaoks. http://xtattoofreakx.tumblr.com/, kui kedagi huvitab, aga ma tean, et keegi isegi ei loe seda siit, nii et vahet pole 😀

Võimas, jätsin just mingi 2-ks tunniks kirjutamise pooleli, sest unustasin ära, et see pooleli on… süüvisin jälle oma tattooworldi. 

Tsau.

Avalda arvamust

