Love is trying to kill me.

Image

Vajutage pildi peale, näete ilusaid liblikaid, ehk tekib rohkem kevade tunnet sisse 🙂

Kuulan hetkel vanu Vanilla Ninja laule, nii head ja nii mõnus nostalgia poeb sisse. Muidu aga on megasuur kevadväsimus peal, ma tean, et ma pean millestki neist loobuma – kas töö, kool, muusika, eraelu või uni? Ja kõige hullem on see, et ainus, millest ma loobuda tahaks, on uni, mis on tegelikult see kõige tähtsam.

Mis veel vahepeal juhtunud? Vaikselt ikka käin tööl, endiselt on täiesti võimatu režiimi paika saada peale tööd, jalad löövad tuld ja oeh.. ma ei tea, millal ükskord sellega ära harjun.  Kohvi olen hakanud jooma, palju palju.

Endiselt tahan tatoveeringut teha, kavand ootab, aga raha ei ole, ei tea, mis mõte üldse sellel töölkäimisel on, kui kuu lõpus ikka leivakoorikuid enamvähem söön. 😦

Aga kõik ei ole muidugi nii halvasti. Minu ellu saabus õige ootamatult keegi väga eriline, keda ma hoida kavatsen. 🙂

Avalda arvamust

