Saan su vennaga praegu naerda… ja ta naerab su täiega välja!

^Googeldage MC Ice – Alaealine vend, see selgitab pealkirja väheke.

Kõik on hästi. Koolis on hästi, perega on hästi, sõpradega.. almost hästi ja tööga on ka peagi hästi. Ainus, mida alati võiks rohkem olla, on raha, aga tunneli lõpus paistab juba valgus kaa.

Milline oli aasta 2013 minu jaoks?

Ütleme nii, et see oli suures osas eneseleidmise ja muutuste aasta. Suure-suure hädaga lõpetasin ma ära keskkooli, käisin veel päev enne lõpetamist asju parandamas. Tõmbasin paariks kuuks Eestist uttu ja see on kogemus, mis muutis mind täielikult ja  õnneks ainult paremuse poole. Ma ei olnud need kuud just inglike, tegin asju mille üle just uhke ei saa olla, aga ma ei kahetse absoluutselt mitte midagi! Ja tänu sellele kõigele ma olen nii palju tugevam ja enesekindlam. Ma ei nuta enam iga väikse asja peale, ma ei lase emotsioonidel oma elu juhtida ja olen palju ratsionaalsem. Ja sügisel juhtus ime – mina, kes rääkis, et ei taha üldse edasi õppima minna, otsustasin siiski kooli minna. PARIM otsus mu elus, raudselt! Ma olen niii õiges kohas. Isegi, kui mu klassikaaslased mu kallal nokivad ja mind blondiiniks peavad, see ei ole üldse ju pahatahtlik. Tegelikult on meil väga tore ja ühtehoidev klass.

Mida toob aasta 2014 mulle?

See on küsimus, mille vastust ma ise põnevusega teada tahaks. Kas lõpuks hakkab kõik toimima, kas ma leian endas piisavalt tahtejõudu ja motivatsiooni, et pidada oma lubadusi ja viia alustatud asjad lõpuni? Minu uusaastalubadused on igal juhul suured. Tahaks jõuda oma kehaga lõpuks nii kaugele, et sellega rahul olen. Toitumise tahaks viia sellisele tasemele, et libastumisi ei tule – st ei söö endale igasugu rämpsu ja E-aineid sisse. I have to eat my veggies! 😀 Õnneks on mu külmkapp ka täis eranditult väga häid ja kasulikke asju – hetkel on seal paprika, tomat, kirsstomatid, suvikõrvits, avokaado, greip, küüslauk, sibul, juust, kartulid, laktoosivaba piim, sojakaste, kalakaste, küüslaugukaste, petersell, basiilik ja kanafilee. Sügavkülmas on veel külmutatud köögivilju ka. Oma maitseaineriiulis kavatsen teha väikse ülevaatuse, et visata välja maitseained, mis suures osas E’dest ja värvainest koosnevad ja proovin kasutada rohkem värskeid ürte.

Kindlasti loodan saada palju rohkem püsivust juurde – nii kooli suhtes (okei, kohal ma käin õnneks korralikult aga kodutöödega on natuke raskusi) kui ka töö suhtes. Mõne nädala pärast peaksin alustama tööd uues kohas, väikseks vihjeks võib öelda, et siis hakkan ma kodumaal viibima iga 2 nädala tagant ja 2 nädala kaupa. Loodan, et jään sinna püsima, kuigi pisut murelikuks teeb mind see, kuidas ma oma koolipraktika samal ajal tehtud saan ja millal ma veel Bulgaariasse minna jõuan. Sest tagasi sinna lähen ma igatahes!

K.

Avalda arvamust

