Uus postitus

Istun hetkel koolis, inimesed kellega ma suhtlen, on mind maha jätnud ja tulevad täna hiljem. Leidsin end mõttelt, et peaksin ehk oma klassiga rohkem läbi saama. Ja siis järgmine hetk mõtlesin, et aga milleks. Selle poindiga ma tulingi IT-d õppima, et inimestega suhtlema ei peaks ja omaette arvutiga tegutseda saaks. Miskipärast on see aga mulle olnud väikeseks pettumuseks, sest meile antakse kodutöödena nii kohutavalt palju grupitöid. Meie sooritus  oleneb nii palju üksteisest. Ma tean, et ma peaksin õppima teistega suhtlema, just ma mõtlen sellises akadeemilisemas/formaalsemas keskkonnas. Aga see ei ole mina!! Ma pigem nokitsen 5 tundi mingi ülesande kallal kui kelleltki abi küsin. Ja samas on mul selline tunne, et mu klassikaaslased lausa SURUVAD oma abi mulle peale, ütlevad, et võivad mulle enda materjalid saata jne. Naljakas, mul on küll suht ükskõik 😀

Aga huvitav, millest see tuleb? Mul ei ole  probleemi laulda suure hulga võõraste inimeste ees, aga mul on täielik foobia enda tuttavate ja okei, ka võõraste, ees rääkimise ees. Kõnepidamine? Esitlused, ettekanded? EI!! kindel ei. Ja ma ei tahagi selle suhtes midagi ette võtta. Meeldibki omaette olla.

Aga mis ma siin jahvatan, keskendun tehnilise dokumentatsiooni alustele jälle.

MUIDE, ma ei ole ikka trenniga pihta hakanud.. haha, sorry. Kui ükspäev seda teen, siis kindlasti lasen iga päev ka järjest. Aga MA EI VIITSI. 😦

2 thoughts on “Uus postitus

  1. you are in reality a good webmaster. The site loading pace is incredible. It kind of feels that you’re doing any unique trick. Moreover, The contents are masterpiece. you have done a great process on this matter! fcddebgkekee

Avalda arvamust

