Kuidas (mitte) käituda rootsi kruiisil ja muud jama

Ma tean, et ilmselt mu sõbrad ei viitsi minuga enam rääkidagi, sest tundub, nagu töö olekski mu elu ja muust ma rääkida ei oska. Eks ta mingil määral nii olegi, sest just eriti aprillikuus olen ma suurema osa rootsi vahet sõites veetnud ja erilist seltskonnaelu elanud just ei ole. Kui, siis ainult nii palju, et olen üritanud trippimise vahepeal oma asju ikka põhjast lõunasse kolida ja sellega peaks ka nüüd esmaspäeval ühele poole saama. Selleteemalist postitust olen ma aga ammu juba teha tahtnud, sest sorri inimesed, aga mis asjad te olete??

Maa peal klubides ja mujal ka ei ole ma mitte kunagi näinud, et inimesed niimoodi käituks.. sõna otseses mõttes nagu loomad. Kas see on normaalne, et inimesed khmm.. lasevad oma väljaheiteid klaasi või oksendavad sinna ja siis jätavad selle laua peale mulle koristada? Või ei luba mul lauast ära korjata klaase, mis on sinna võõraste poolt jäetud juba umbes 5 tundi tagasi ja joovad neid suvalisi ära lahtunud jooke siis? Miks on vaja visata põlevaid suitsukonisid välistekil prügikasti, et see siis põlema läheks? Miks on vaja konid visata oma joogiklaasi, kui sul on tuhatoos kohe kõrval? Miks ei võiks oma snusipadjakesi või veel hullem kuulikesi, prügikasti visata.. pole ju nii raske? Miks on vaja juua ennast NIIII kasti, et sa lamad teadvusetult põrandal, et siis turvamehed sind ära viiksid? või hoopiski juua ennast nii härjaks, et kõigiga siis tüli norima hakata?

Omaette ooper on muidugi küsida teenindajalt, mis kell ta töö lõpetab ja kas ta kajutis pidu edasi ei taha panna. Sellele on ALATI üks vastus, EI TAHA! Peale tööd ma tahan magada, magada ja ainult magada. Pole mõtet ka selle eest raha pakkuda (tippi võib muidugi alati jätta.. seda tehes on garanteeritud kõvasti parem teenindus terve õhtu jooksul) või rääkida, kui kaua sa naist ei ole saanud ja pakkuda välja näidata oma kivikõva suguorganit näiteks.. leti peal. 😀

Ja kui sa midagi ära lõhud, näiteks klaasi (eriti sellise, kus on veel jooki kõvasti sees) siis ole kena, ja astu kõrvale korraks, et ma saaksin vähemasti selle laga ära koristada.. et teised, vähe viisakamad inimesed, ei peaks klaasikildude ja joogiloigu sees chillima.

Eraldi teema on veel lapsed.. miks on vaja tirida oma väikseid lapsi, kaasaarvatud VANKRITES imikuid ööklubisse? Miks ei võiks õpetajad, kes oma õpilasi rootsi kruiisile toovad, väheke oma õpilaste järele vaadata ja jälgida, mida nad discosaalis teevad.. minu poolest olgu seal ja tantsigu, aga kui ma ikka muuga tegeleda ei saa, kui ainult neilt jooke ära korjan ja jagelen, siis sorri.. lasteaiakasvataja paberit mul veel taskus ei ole. Ringmänge nad minuga ilmselt mängida ka ei viitsiks. Võiks vähemasti siis omaette kajutis juua, mitte nahhaalselt oma jookidega (mille ma nii kui nii  ära korjama pean) saali sisse ronida. Lõpuks ei jää mul ju muud üle, kui kutsuda turvamees ja siis ei ole enam minu asi, mis neist lastest saab..

Aga noh, tegelt on kõik ikka hästi ja kui keegi küsib siis mulle meeldib mu töö 😀  Tahtsin ainult natuke kurta.

Avalda arvamust

