Pubi Vana Vaksal (Põlva)

10361598_572968906149308_8481398291224279155_n-001

Niii.. täna sai siis söömas käidud sellises kohas nagu Vana Vaksal. Andke andeks, et enne pildi tegemist juba ühe ampsu võtta jõudsin – kõht oli lihtsalt niiii tühi ja ooteaeg toidul ka üsna pikk. Mina võtsin endale prae nimega Made in China, mis pidi siis sisaldama juustust kanafileed paneerituna riisihelvestes. Minu suureks pettumuseks oli asi mingisugusest hiina toidust küll vääääga kaugel, nii väljanägemiselt kui maitselt, nii et nimi oli prael üsna eksitav. Suur üllatus oli aga liha suurus – mismõttes see niiiiii suur on? 😀 Pool taldrikut. Ja see oli veel “paras ports”, valida sai ka “suure portsu”, mille suurust ma küll teada ei taha.. 

Kanafilee jättis mind kahjuks suhteliselt külmaks. Kui ma poleks teadnud, siis poleks ma uskunud, et seal üldse liha sees on, sest väga intensiivne juustu maitse mattis kõik muu enda alla. Ilmselt meeldiks see suurtele juustuarmastajatele, aga mulle, kellel niigi piimatoodetega suht jamps lugu on, ei istunud see kahjuks eriti. Aga see oli siiski söödav muidugi. Friikartulid maeti ka lihatüki alla koos mingi kastmega, mis maitses hästi, aga kartulid ise olid jube pudrused, oleks veidi krõbedamat varianti oodanud. Õnneks oli kõrval palju toorsalatit, mis mulle alati söögikohtades meeldib, selle eest plusspunktid. 

Kokkuvõtteks: Toit oli keskmisel tasemel, hind paras, kui mõelda kogusele, aga kui maitsele mõelda, siis nii palju teinekord ei maksaks (kuskil 5€ kanti jäi). 

Avalda arvamust

