blog2

Heihei! Pole ammu endast siin märku andnud, sest pole nagu aega üle jäänud suurt.. nüüd on aga ideaalne võimalus päris tihti kirjutada, sest hädapätakas nagu ma olen, suutsin ma endal jalaluu ära murda. Juhtus see siis klubis, kusjuures pärast seda kui ma olin kontsad alt võtnud ja madalate vastu vahetanud. Suures tantsuhoos ei pannud astet tähele ja astusin vähe viltu 😦 Pärast muidugi mõtlesin, et miskipärast ma ei taha et peiks teaks ja teesklesin, et midagi ei juhtunud – tantsisin rõõmsalt edasi. Kõndisin veel koju ja alles järgmisel hommikul tundsin, et päris korras asi ikka ei ole, siis rääkisin talle ka lõpuks. Sellegipoolest aga ei pidanud ma seda millekski väga hulluks, sest noh kõndida ma ju sain. Väike kahtlus tekkis siis, kui nägin et asi nii paistes on, et papu jalga ei taha mahtuda, aga mõtlesin ikkagi et ei ole hullu. Läksime sõpradele külla, mu jalg aina paisus ja paisus. Sõprade juurest tulles läksime ostsime veel burksi ja kodus burksi süües otsustasime et ei, ei ole normaalne, lõpetasime oma burksud ära ja sõitsime EMOsse. 

Üsna arukas tegu oli kohe asi üle võlli keerata, ehk siis hüppasin sinna sisse ühel jalal ja ütlesin et ei saa üldse toetuda (vastasel juhul nad oleks äkki lihtsalt minema saatnud). Veits süümekad olid küll, sest arstid parajasti kõik magasid kui ma sisse marssisin ja kuna ma olin endiselt üsna kindel, et see on lihtsalt mingi väike väljaväänamine, siis mul oli neist suht kahju. Aga noh, magamise eest neile vist palka ei maksta 🙂 Valveõde käskis mul röntgenisse minna ja vajab mainimist, et sain esimest korda elus ratastooliga sõita!! 😀 Peiks rallitas mind ikka päris korralikult..

Röntgenis tehti pilt ära ja saadeti alla tulemusi ootama. Vahepeal toodi sinna veel kiirabiga mingi kõhukinnisuse all kannatav vanur, kes oli veits tähtsam ilmselt kui mina ja sellepärast pidin natuke kauem ootama. Siis aga nägime, et ka kirurg oli jalule aetud ja mõtlesime et issand kas ongi katki midagi või.. Kirurg kutsus mu siis lähemale (otsene tsitaat): “Noh, tule hüppa siia siis!” ja algul ei saanud ma aru, kas ta õiendab minuga et ma öösel sinna läksin või õiendab et miks ma KOHE ei läinud kui see juhtus või mida.. siis arvasin, et ta teeb nalja et päriselt katki on. Aga OLIGI, minu esimene luumurd, parema jala pindluu – 20 aastaselt. Kiirabist lahkudes sai peiks veel kaasa karmi korralduse õpetada oma naisukest treppidest kõndima. 😀

Nüüd mul on muidugi “lõbu” laialt, mingi 2 kuud kodus passida sinisel lehel.. hea uudis on see, et kõik poputavad mind, awww 🙂 Aga ega ma siis päris niisama ei istu ka..:

blog

 

Otsisin endale kohe tegevust. Esimese kahe kipsipäevaga olen ma heegeldanud juba ühe sellises suuruses kaltsuvaiba, muidugi ta ei jää nii pisikeseks… keegi võiks ainult kaltse juurde tuua, jõuan varsti juba üsna uute pluuside juurde, neid juba tsipa kahju katki lõikuda. Aga kes tahab enda kodu sellist väikest hubast nunnut vaibakest kaunistama, tooge mulle aga kotitäis kaltse ja ma teen rõõmuga!

Raamatutest siis niipalju, et Guillaume Musso “Ingli kutse” on mul juba läbi, oli selline päris okei raamat. Ta oli küll huvitav ja lugemine läks väga ladusalt, aga veidi selline etteaimatav ja samas liiga ebaloogiline. Liiga palju sellist saatuse ja kokkusattumuste teemat, millesse ma lihtsalt eriti ei usu. Bernhard Schlink “Ettelugeja” on veel puutumata, aga selle võtan niipea ette kui postituse kirjutamise lõpetan. Lisaks on mul veel kotitäis, nii umbes 10 tükki Darja Dontsova krimkasid. Ütleme nii, et umbes 2 nädalat peaks praegu sisestatud olema ja siis tuleb kallis juba töölt koju. 🙂 

Mina aga üritan mitte igavleda ja hallitada (sest noh pesus ei ole eriti lihtne käia) ja nälga surra (sest et poes ei ole ka eriti lihtne käia) ja kui te vihjest aru ei saanud siis tulge mulle kõik külla ja ärge unustage poest läbi põigata et mulle kottide viisi igast rämpsu ja valmistoitu tuua (sest et tegelikult süüa pole väga raske teha aga noh… mulle meeldib vinguda ja hädist mängida).

 

 

 

Avalda arvamust

