Juuksed

Bad-Hair-Day-GIF

APPI, mul on suuuur mure! Mulle tundub, et mu juuksed lihtsalt on lõpetanud mu kehaga koostöö tegemise. Nad on olnud alati sellised tüütud, et juurte juurest peadligi ja rasused ja altpoolt elutud nagu peotäis heina ja juuksekarvu on mul ka vist nii kaua kui ma mäletan massiliselt välja langenud (okei, tegelikult ilmselt sellest ajast kui juukseid värvima hakkasin, ehk siis põhimõtteliselt.. algklassidest? :/), aga nüüd on asi ikka eriti hull. Ma ei oska neid enam mitte mingi vahendiga taltsutada.

Varem neile ikka nagu kõlbasid igasugused poešampoonid ja palsamid ja muu stuff, aga peale seda, kui endale 0,75l pudelid Rich Intense Moisture šampooni ja palsami ostsin, alluvad mu juuksed ainult neile. Kallis maitse.. aga ka nendega ei püsi mu juuksed kaua puhtad ja päev pärast peapesu on juba vaja kasutada kuivšampooni, mis teeb küll juurteosaga imet, aga heinastab ülejäänud juuksepikkuse täiesti ära. Jama on nüüd aga selles, et kui ma nädalaks ajaks maale tulin, mõtlesin et ei hakka oma totsikuid kaasa vedama, et emal ikka on, aga põhimõtteliselt mul polegi mõtet juukseid pesta, sest Nivea 2in1 šampoon-palsam teeb nad lihtsalt kohutavaks! Elutuks!
Kasutan ka Rich Intense Moisture Volume Spray’d, mis natuke aitab juukseid juurte juurest kohevamaks muuta, aga hoidku selle eest kui seda vahendit ülejäänud juustele sattuma peaks.. lootusetud heinad.

Viimane kord juuksurist tulles olid mu juuksed jumala ilusad ja lõigati kõik katkised otsad ära (umbes 2 nädalat tagasi), juuksur veel kiitis et mu juuksed on päris heas seisukorras arvestades seda kuidas ma nendega käitunud olen, aga seda teavad vist kõik, et juuksuri tehtud ilus soeng kestab täpselt nii kaua kuni järgmise pesukorrani.

juuksed

Miks? Aidake mind!! Ma ei suuda enam nii elada!!! (ja kipsis jalast tingitud igavus on minu mõistuse ära võtnud)

One thought on “Juuksed

Avalda arvamust

