Kipsiga sündinud, lõunaeestlaste avatus ja natuke toidujuttu

See tähendab et.. ma tunnen, et see kips enam ei segagi mind väga. Lihtsamaks teeb selle muidugi asjaolu, et mu jalg ei valuta absoluutselt ega anna isegi tunda, et katki oleks, sellel on lihtsalt mingi kobakas küljes. Täna käisin arsti juures ja isegi tema ütles, et röntgenipildi järgi ei ütlekski et midagi katki on – luu on täpselt oma õiges kohas ja kasvab juba vaikselt kinni. Pani ka paika pidupäeva – 22. september saan ma kipsist lahti, yay!

Eile õhtust saati on mind pannud aga imestama erinevus Põhja- ja Lõuna-Eesti inimeste vahel, nimelt tegi bussijuht eile ühe väikse žesti, mis mind väga üllatas. Kui ma juba bussist eemale hakkasin vaikselt kargutama, tuli ta ja küsis mult, kas mul on kaugele minna. Ütlesin et ei ole, umbes 5 minutit edasi mööda seda tänavat ja sellepeale ütles ta et hüppa bussi, ma viskan su vähe lähemale, kuidas sa niimoodi siin lähed.
Täna, taksoga haiglasse minnes (taksod on siin suht kallid – edasi tagasi läks sõit 15 euri 😦 ) oli roolis üks äärmiselt sõbralik ja abivalmis naine. Samamoodi taksoga tagasi tulles, taksojuht hakkas kohe uurima ja küsima et mis juhtus ja asi lõppes sellega et kui ta oli juba mu maja ette toonud, ma ei saanud autost välja tulla sest me lobisesime täiega 😀 Pangaautomaadist raha võttes hakkas kohe mees mu taga uurima et kuidas ma niiviisi suvel oma jala katki teinud olen. Ja nii edasi, ja nii edasi.. Tallinnas vahiti mulle sellise pilguga järele, nagu ma oleks mingi puudega inimene (mitte, et see annaks õigust sellise näoga põrnitseda) ja mitte keegi ei tulnud appi, kui ma oma spordikotiga ringi kargutasin (mitte, et seda vaja oleks olnud – tuleb välja, et saan väga edukalt üksi hakkama).

Peale haiglast tulekut tegin endale kohe rutturuttu poenimekirja ja läksin poodi. Ja sain hakkama nii käru täis laadimisega kui ka pärast kogu selle tavaari seljakotis kojutoomisega. #proudofmyself
Ma arvan, et poodi ei pea nüüd päris mitu päeva minema.
Kogu tavaar:
toidukraam
Ja osa sellest hunnikust keerasin õhtul Tikka Masalaks, mis tegi lõppudelõpuks sooja (toas on ikka megaaaaa külm 😦 ):
toidukraam1
Homme ootavad ees ahjus küpsetatud täidetud kartulid. Ommm nomm nomm, lähen paksuks ja üldse ei põe!

Avalda arvamust

