Koristamine & kodu ümberkorraldamine & remont & raskus asju ära visata

Ma tunnen, et lõpuks ometi hakkab mulle kohale jõudma, pärast poolt aastat Võrus elamist, et see siin päriselt on minu kodu. Et ma elan siin ja mul on õigus asju ümber tõsta ja korraldada – ja seda enda äranägemise järgi. Eile õhtul (ilmselt maailma kõige suuremast igavusest, sest kõik teavad et ma vihkan koristamist :D) hakkasid mind õudsalt häirima riiulid, mis olid otsast otsani igasugu pahna ja träni täis ja sahtlid, mis olid asjadest üle uputamas. Otsustasin siis, et kuna mul nii kui nii midagi paremat teha ei ole, sorteeriks väheke. Leidsin niiiiiii palju maailma kõige mõttetumat pahna – tühjad lõhnapudelid, kreemituubid, plekilised nõukaaegsed linikud, igasugu reklaamsodi (kaasaarvatud valimisreklaamid, öäh), vanaks läinud ravimid, vanaks läinud suveniiršokolaadid ja nii edasi. Tatsasin siis kööki, võtsin prügikasti tuppa ja olin juba valmis kõike prügikasti kuhjama kui ma mõtlesin, et issand, aga äkki miski nendest asjadest on mehele suure tähtsusega või seostuvad mingite heade mälestustega..
Niisiis sorteerisin ma pahna kahte hunnikusse “kohe kindlasti pahn” ja “võimaliku emotsionaalse tähtsusega pahn”. Viimase hunniku surasin kiiresti ühte sahtlisse ja eks ta siis ise töölt tulles vaatab, mida vaja ja mida mitte 🙂

Täna veetsin peamiselt aega igasugu nurki ja nurgataguseid puhastades. Metallpindade jaoks ostsin poest ka katlakivi eemaldaja, mis ei funkanud kahjuks absoluutselt 😦 Kui keegi oskab midagi head selleks puhuks soovitada, oleks väga tore. Ja ülejäänud aja jalutasin niisama tubades ringi, mõeldes mida muuta võiks. Elutuba on minu arvates hetkel ideaalne – see võiks jääda selliseks, nagu on. Ka köök on suht ok – laua peale oleks ainult vaja mingeid ilusaid matte, aga kahjuks ei ole ma veel kuskilt leidnud selliseid, nagu ma vaimusilmas ette kujutan. Ja nõudepesumasin on puudu, see oleks tõeline elupäästja minu jaoks! Magamistuppa oleks vaja kindlalt uut tapeeti, see läbiv 2-tooni-mida-eraldab-porte stiil kogu korteris kuidagi häirib. Praegusest pesukuivatamise- ja külalistetoast tahaks teha ilusa korraliku magamistoa külalistele (mida oleks siis tulevikus hea ringi muuta lastetoaks), praegu on see pooleldi kolikamber..
Aga teise üleliigse toaga on mul kõige ilusamad plaanid, see oleks ideaalne garderoobitoaks, kus asuks siis kogu meie riidemajandus koos suure peegli (ja loodetavasti ka peegel-lauaga) ja riiulitega kingade jaoks. Ma arvan, et see oleks tõsine päästja minu välimuse jaoks ja totaalne lemmiktuba ilmselgelt 😀

Tegelikult on aga kõige hullemas seisus vannituba ja WC. Uurides aga hindu, kui kalliks nende remont läheb, tekkis mul siiras küsimus et kust inimesed selle raha võtavad, et vannitoas remonti teha? Eriti veel keskmisel järjel pered mitme lapsega, kus vanemad just miljoneid ei teeni. Isegi meie, lastetud laevapalgalised ei saa seda endale lubada 😦
Kuidas selline asi üldse päris elus käib? Kas kogutakse raha selleks et remonti teha? Või võetakse hoopis laenu? Tegeletakse salakaubaveo, narkootikumidega või omatakse hoopis Kanadas rikast onu? Mina ju ei tea 😦

Avalda arvamust

