Mis KURAT toimub?

Seoses kõigi nende muutustega mu elus on end ilmutanud uus mure, mis end aeg-ajalt ikka meelde tahab tuletada. Nimelt unehäired. See algas hmm.. mõned päevad tagasi. Läksin voodisse, aga pea oli nii paksult mõtteid täis ja lihtsalt EI TULNUD und. Vähkresin mis ma vähkresin, kuni umbes kell 8 hommikul magama jäin. Magasin siis oma tavalise kellaajani, vist oli pool 2 kui voodist välja sain ja järgmine öö SAMA JAMA. Ja ei jäänudki magama. Hommikul (see oli siis eile) pidin kell pool 8 ärkama, et arsti juurde minna haiguslehte kätte saama ja selleks ajaks ma ei olnudki magama jäänud. Tulin koju, tegin veel pannkooke ja järsku tundsin, et okei, nüüd hitib. Läksin voodisse ja magasin umbes 3h ja tulin jälle ülesse. Õhtul läksin juba umbes 10 paiku voodisse ja jäin suht-koht kohe magama. Aga uni oli läinud juba kell 3 öösel ja siin ma siis nüüd olen, kell 5 hommikul blogiga mässamas. See on lihtsalt nii frustreeriv, kui normaalselt magada ei saa. Ja ma ei saa aru, miks – olen tõmmanud kõik kardinad ette ja isegi muusika ei mängi enam magamise ajal. Enne magamist mitu tundi ei söö, magan jälle 2 padjaga ja lasin end mehel teki sisse “tuckida”, kui eile temast kõvasti varem voodisse läksin. Ilmselgelt pean kiiresti tagasi tööle minema, et energiat kulutada veits. 😦
giphy

Ja siis on teine asi, mille ma pean südamelt ära saama. Mõtlesime täna (või noh, eile siis), et ikkagi reedene päev ja värki, läheks välja sööma. Hea mõte tundus ka auto maja ette jätta ja natuke jalutada. Noh, romantiline ju. Lõin siis ennast lille ja hakkasime kohta valima. Palju siin Võrus ilmselgelt valida ei ole ja kuna Õlle 17-s ei tahtnud olla, sest seal oleks veits liiga “alasti” tunne tekkinud istudes (lauad olid kuidagi veidralt paigutatud) siis jäi Ränduri pubi valikusse. Oleme seal enne ka käinud ja isegi mina olen rahule jäänud. Nüüd aga.. appiii. Kõigepealt, ärge pange endale üles silte, et teil on lauateenindus, kui tegelikult leti ääres asju ajamas käies 3x kiiremini kõigega ühelepoole saab. Me istusime lauas vähemalt 20 minutit enne, kui üldse tellida saime. Okei, koht oli küll suhteliselt täis, aga teenindaja käis meist absoluutselt kogu aeg mööda ja nägi, et me ammu valmis tellima. Söökidega aga läks üle 40 minuti! Minu jaoks on loogiline see, et kui ooteaeg nii pikk on, siis ikkagi nagu kliendile seda mainida, aga okei, kõik polegi nii “arukad” kui mina 😀 ja mul ei olnud kõht nii metsikult tühi ka, kuigi kallis kaasa oli küll vist juba maha suremas.
No ja kui lõpuks siis toidud saime, siis paljalt peale vaadates nägin, et head nahka sealt ei tule. Tellisin fancy nimega kana viski-koorekastmes ja lisandiks võtsin köögiviljad. Esiteks tundsin kastme maitset – võin kihla vedada, et viskiga see küll kokku puutunud ei olnud (ma ju tean, kuna kasutan ka ise seda aeg-ajalt toidus) ja tegemist oli pigem tavalise koore-jahukastmega. Teiseks oli kana ilmselgelt sügavkülmast võetud ja mitte toorena, vaid juba valmistehtuna, sest siis omandab ta sellise eriti iseloomuliku veidi metalse kõrvalmaitse minu jaoks. Ja köögiviljad.. no ma võin ise ka poest minna sügavkülmutatud brokkoli-lillkapsa-porgandi segu ostma minna 😀 Tsipa on nagu kurb, et kokk sellist asja välja saadab.. isegi, kui on kiire õhtu siis mingigi eneseväärikus võiks ju nagu olla. Kokkuvõttes sain aru, et minu mõte aega veidi säästa ja isetegemise asemel välja sööma minna, läks luhta, sest aega läks umbes 3x rohkem ja raha oleks ka kõvasti vähem kulutanud. Isegi siis, kui mul oli plaanis teha rohelist kanakarrit lillkapsariisiga. Ja karrit mitte valmis pastaga, vaid ise pasta teha.
giphy (1)
Aga on the bright side – toorsalat oli hea 😀

Avalda arvamust

