2 nädala tulemustest, Dancefit’i trennist ja toidukorraasendajatest

Nii. Kahjuks ei saa ma eriti tulemustega see nädal hiilata-vastupidiselt eelmisele nädalale. Lootsin küll jätkuvat kaalu langust, aga samas tuleb tunnistada, et kompasin see nädal päris palju “patustamise” piire ja jätkuvalt oli ka külalisi ja külaskäimisi palju, mis tegid toitumise jälgimise väga raskeks, sest paratamatult külalistele ei paku ainult mingeid juurikaid ja külas käies reeglina on laua peal ka toidud, mis sisaldavat kas kartulit, pastat, riisi või nisujahu. Kahjuks. Küll aga avastasin sel nädalal enda jaoks gluteenivaba jahu ja mõtlesin, et jagan teiega ühte mega mõnusat pannkookide valmistamisviisi 🙂
Põhimõtteliselt tuleb retseptis asendada tavaline jahu gluteenivabaga, mis muudab juba tekstuuri kõvasti mõnusamaks. Lisada taignasse pisut mullivett, et pannkoogid õhulisemad jääksid ja praadida neid kookosrasvas. Supermaitsvad ja ei ärrita kõhtu pooltki nii palju, kui tavalised pannkoogid.
Nüüd aga siis numbrite juurde:

Kaal: +0,1kg (kokku -1,1kg)
Vöö: -1cm (kokku -4cm)
Puus: sama (kokku -2cm)
Reis: -2cm (kokku -3cm!)
Käsivars: sama (kokku +2cm)
Kõht: -1cm (kokku -4cm)

Tulemuste kohta tahaksin veel seda öelda, et kõige rohkem hämmastab mind see, kui pringiks on mu tagumik muutunud ainult 2 nädalaga. Ilmselgelt ma siia pilti sellest ei pane, kuigi enda jaoks teen kindlasti ära (ja mul on superkahju et ma alguses sellest pilti ei teinud – ei osanud arvata, et tulemused nii kiired on). Teiseks on reied – nende kohta ma võin tõesti öelda, et mõõtmisest ei ole mingeid vigu sisse tulnud ja nende ümbermõõt on kahanenud. Kolmandaks käed (see muskliosa noh, ma veel ei mõista seda biitsepsite-triitsepsite jms asukohtade värki), mis on esiteks muutunud väga palju tugevamaks ja kätekõverdused ei ole enam minu jaoks nii ületamatud ja teiseks.. muskel kasvab 😀 Need ei ole enam üldse nii lodevad!
proud
Trennis käimisest nii palju, et eelmisel nädalal käisin trennis väga korralikult. Esmaspäeval Bodyart, kolmapäeval SKT ja neljapäeval proovisin uut trenni nimega Dancefit, mida ma küll väga kartsin, aga praegu tundub isegi kõige lemmikum olevat. Nii palju mul tantsutausta siiski on, et selliseid asju kaasa teha – lõppkokkuvõttes on seal trennis ju kõige tavalisemad naised, mitte mingid profitantsijad. Aga võhmale võttis, seda ikka väga rämedalt!
Täna käisin SKT-s, sest otsustasin et Bodyart on siiski natuke liiga lahja mu jaoks, arvestades, et ma olen jube kärsitu tulemuste järgi. Niisiis on nüüdseks minu jaoks nii esmaspäeviti kui kolmapäeviti kavas SKT. Dancefit jääb kas teisipäevale või neljapäevale (või siis mõlemale, aga ei taha siiski oma keha nii üleliigselt hetkel koormata) ja võimalik, et tööl olles nädalavahetustel tuleb veel 1 trenn juurde, seda siis Tallinnas.

Tuleb kuidagi pikk postitus nüüd, aga üks teema on veel, millest kirjutada – nimelt toidukorraasendajad. Olen nüüd hästi Merje copycat ja ütlen, et proovin ilmselt Iconfit‘i, aga tegelikult olen ikka mujalt ka selle kohta hääd kuulnud. Eriti meeldib mulle see, et tegu on Eesti kraamiga 😉
Tegelikult on peast läbi käinud ka Teazy, aga mulle tundub, et see ei ole nagu päris see.. muidugi mulle meeldib mõte oma keha igasugusest saastast puhastada, aga kuna mu eesmärgiks on just kaalulangus ja kena vormi saavutamine, siis jääb ilmselt siiski Iconfit valikusse. Nendele, kes küsivad, mis paleost sai, pean kurbusega vastama, et ei ole siiski minu teema. Minu jaoks on liiga väsitav teha iga päev, iga söögikord 2 erinevat toitu – eraldi endale ja elukaaslasele. Ja põhjuseid on veel, aga sellest mõni teine kord. Eks muudmoodi ei leiagi seda endale sobivat viisi, kui proovides – onju?

Selle nädala eesmärgiks on kindlalt kaalulangust jätkata, ilusti trennides käia ja visata ära kodust igasugu ahvatlevad šokolaadid ja kommid, mida – uskuge mind – on tõesti absoluutselt igal pool!

Avalda arvamust

