Confessions 10-1

Mina leidsin selle tag’i Kadi blogist ja tekkis kohe tahtmine endale ka teha. Niisiis..

10 asja, mis mulle meeldivad:

  1. Šokolaad
  2. Vormis inimesed (mitte siis vormi riietatud, vaid heas füüsilises vormis, kui nii võib öelda=
  3. Hea toit üleüldiselt (eriti just teravapoolne + sushi)
  4. Tatoveeringud
  5. Muusika – see on aidanud mul elus päris paljudest olukordadest üle saada ja üleüldse endaga toime tulla
  6. Minu mees – sest ta on lihtsalt super!
  7. Raha – ei saa salata, et ilusat elu elada, peab seda olema piisavalt.. sentide lugemine tekitab stressi
  8. Kleidid/kingad – naisel ei saa olla neid MITTE KUNAGI liiga palju
  9. KASSID
  10. Terminaator – ma tean, et see käib tegelikult “hea muusika” alla, aga tundsin, et vajab siiski eraldi väljatoomist 🙂

Fotor0102814324

9 asja, mis mulle vähem meeldivad:

  1. Rassism&üleüldine ebatolerantsus
  2. Eesti süldimuusika
  3. Hommikud
  4. Koristamine
  5. Rasvane toit/piimatooted
  6. Hilinemine
  7. See, kui kaal alla ei lähe
  8. Buffees töötamine
  9. Sandaalide ja sokkide kooskandmine

8 asja, mida tahan tulevikus teha:

  1. Teha juurde tatoveeringuid
  2. Abielluda&saada emaks
  3. Minna Brasiiliasse
  4. Saada kõrg- või kutseharidus
  5. Leida töö, mida ma ei tee lihtsalt raha pärast
  6. Laulda linti mõned sahtlissekirjutatud lood
  7. Saada endale oma unistuste keha
  8. Avada päris oma baar/lounge/pubipilt2

7 blogi, mida ma loen:

  1. Mallukas
  2. Merje
  3. Lipsuke
  4. Hele Valgus
  5. Marimell
  6. Kristina Oja
  7. Minumoodimaailm

6 sõna, mis mind iseloomustavad:

  1. Kärsitu
  2. Naiivne
  3. Ebakindel
  4. Otsekohene
  5. Sarkastiline
  6. Kergesti kiinduv

5 kohta, kus mul olla meeldib:

  1. Rannas
  2. Metsas
  3. Trennis
  4. Kodus
  5. Vanematekodus

4 asja, mida ma kardan:

  1. Mesilasi/herilasi/maamesilasi/vaablaseid/vapsikuid
  2. Süstlaid/kanüüle
  3. Kõrgust
  4. Sõdapilt3

3 asja, mida ootan:

  1. Kassi võtmist
  2. Pulmi
  3. Uut töökohta

2 head filmi:

  1. The maze runner
  2. Cashback

1 asi, mida inimesed minu kohta ei tea:

  1. Ma ei taha tegelikult mitte kunagi mitte kellelegi halba ega ebamugavust põhjustada ja kui see vahel juhtub, siis ma põen selle pärast väga kaua ja sügavalt.. mõni asi võib mind närida isegi aastaid, kuigi välja seda ei näita.
Posted in tag

Avalda arvamust

