Kaalu/trennipostitus ja Iconfiti mõjud POFGXYIQ

Eelmisel nädalal käisin kokku 3s trennis – esmaspäeval ja kolmapäeval SKT-s ja teisipäeval Dancefitis. SKT oli seekord eriti raske ja vaevanõudev, treener tõi sisse palju uusi elemente ja tõstis ka kõvasti koormust, nii et mul lõpuks oli ikka väga raske asju kaasa teha. Dancefit aga hakkab mulle järjest rohkem meeldima, sest seal ei pane justkui tähelegi, milline meeletu rasvapõletus käimas on. Ometi tilgun ma peale trenni higist 😀 Ja kui ma ütlen tilgun, siis ma ka mõtlen seda, et sõna otseses mõttes tilgun. Päris rets. Tahtsin tegelikult minna ka laupäeval MyFitnessi kuhugi trenni, aga kahjuks ei jõudnud, sest olin tööl ja see väsitas nii korralikult ära, et päeval ma ainult magasin. Sel nädalal proovin uuesti, äkki õnnestub. 😉

Ja *pamparapapapaaa* tulemused:

Kaal: -1,2kg (kokku -2,7kg)
Vöö: -1cm (kokku -5cm)
Puus: -1cm (kokku -3cm)
Reis: -1cm (kokku -4cm)
Käsivars: -1cm (kokku +1cm)
Kõht: -2cm (kokku -6cm)

Selle nädala tulemustega olen ma väga, väga rahul ja ma tean, et suurt osa mängis asjas Iconfiti toidukorraasendaja. Okei, ma pean tunnistama et patustasin pisut, eriti just tööl olles, aga jälgisin kogu aeg, et ka mu patustamised oleks võimalikult tervislikud (šokolaadiisu korral tume šokolaad, pasta ja risotto isu korral riisinuudlitega wokiroog, ja lihtsalt söögiisude korral greip, õun või pähklid). Sellel nädalal üritan patustada kõvasti vähem ja pidada peaaegu 100% dieedist kinni. Ma ei suuda ära oodata seda, et kaalunumbrile taas 5 ette tuleks!
Tellisin endale ka Sportsdirectist uued spordiriided ja ei suuda neid nüüd mitte kuidagi ära oodata. Eriti ootan just pükse, mis vähemalt pildi peal küll super ägedad ja mugavad välja näevad. Loodan, et asjad ikka kõik õiges suuruses ka on, muidu oleks küll suht kurb. 😦
Ja nüüd ma tahan tänada kõiki, kes mind sellel käänulisel teekonnal toetavad ja kaasa elavad. Ma olen tõesti selle üle väga rõõmus! Järgmisel nädalal jagan ehk mõne pildikese ka, sest siis saab 4 nädalat täis. 😉

Avalda arvamust

