EKSPERIMENT: Freebies’id ja Free sample’d Eestisse.

Mõtlesin siis mina, et tahaks nii hirmsasti midagi kirjutada, mingit põnevat eksperimenti teha või mõni naljake postitada. Pool ööd oli mul blogiaken siin lahti ja nüüd jõudsin ma otsusele – tuleb väike eksperiment. Minevikus olen ma aeg-ajalt tellinud internetist igasuguseid tasuta sämpleid, põhiliselt lõhnadele. Ja kuigi on need põhiliselt saadaval ainult USA või Kanada inimestele, on mul üks väike oma nipp, kuidas need ikkagi Eestisse saada. Mõnel korral on see nipp töötanud, mõnel mitte, aga inspireerituna saatest “Crazy couponing” või midagi säärast mõtlesin, et kui palju siis seda tasuta stuffi on võimalik ikkagi omale koju saada. Seda just elades Eestis.
Nagu ka alati enne, läks aga guugli otsingusse “international freebies”, sealt terve esimese lehekülje lingid eri tab’idele lahti ja TULD. Nii lihtne see ikkagi ei olnud, sest kuigi otsisin nii international kui europe freebies’isid, tulid miskipärast vastu ikkagi ainult USA omad. Veab neil jänkidel rsk 😉
Leidsin ka sellise video:

See inspireeris pisut ja sealt alt descriptionist sain juurde linke, mis oma tab’idele lahti teha. Ja siis läks lahti. Kus vähegi sai, valisin aadressi countryks Eesti ja polnud mingit muret. Raskemaks aga läheb siis sel juhul, kui on ainult USA freebiesid. Sel juhul toimisin mina nii, et valisin täiesti suvalise state’i sealt, aga aadressireale kirjutasin siis kogu oma aadressi koos postiindeksiga ja taha suurelt ESTONIA. Vahel lasi ta mul postiindeksi ka zip code reale rahulikult kirjutada, vahel mitte, siis otsisin internetist mingi suvalise zip code’i, mis läheks osariigiga kokku ja submittisin ära. Ma tean, et lõhnatestritega see nipp kunagi toimis, aga eks siis näha ole. Ilmselge on see, et ma ei saa hakata nüüd eksperimendi käigust korrapäraselt kirjutama, aga iga kord, kui midagi postkasti kätte saan, mainin selle oma tavapostituses ära ja kirjutan, kas see tuli “legaalselt” Eestisse või minu selle sahkermahkeriga. Loodame parimat, sest noh.. kellele ei meeldiks tasuta stuff!

Avalda arvamust

