5. nädala trennipostitus ja räme motivatsioonilaeng

10639595_660627940716737_4788787684522650650_n
See nädal läks kaal jälle väga vaevaliselt alla, aga natukesest suutsin ikkagi lahti saada. See oli ilmselt seetõttu, et käisin ainult ühes trennis tavalise 3 asemel, siis tulid muud tegevused kahjuks ette. See ongi nii nõme, et ma läksin nüüd tööle tagasi ja muutun ühiskondlikult järjest aktiivsemaks ja siis nagu.. polegi aega või siis kui on, siis ei jaksa 😦 Aga toitumist jälgisin endiselt, vaatamata sellele et mul Iconfit otsa sai ja uue stashi saan alles homme – palgapäeval – tellida. Ütleme nii, et terve päev kõik söögikorrad päris toitu süüa ei olegi enam nii lihtne. Kõht saab lihtsalt nii kiiresti täis ja ei ole enam üldse harjunud selle ülesöömise tundega, mis tegelikult oli üks mu suuri eesmärke. Vaikselt märkavad juba ka teised inimesed, mitte ainult mu mees, et hakkan juba mingit vormi võtta. Loomulikult on veel pikk tee minna, sest kuigi läinud on 3kg siis ideaalis võiks kaduda veel 7kg.. nii et ma pean midagi muutma, sest et aastavahetuseks tahaks küll vähemalt 4-st kilost veel lahti saada. Ja hiljemalt oma sünnipäevaks tahan ma olla saavutanud oma ideaalkeha. Sest kuigi loomulikult ma sooviks, et jõuaksin oma eesmärgini juba kuu ajaga, tean ma, et tegelikult ei ole see esiteks reaalne ja teiseks kuigi tervislik. Nagu öeldakse – tasa sõuad, kaugele jõuad. 😉 Ja see nädal on mul jälle aega käia vähemalt 3-s trennis ära ja üritan tegelikult jõuda ikka laupäeval ühe lisatrenni Tallinnas ka ära teha.

Vahepeal siis tulemused:
Kaal: -0,5 kg (kokku -3,2kg)
Vöö (suurim üllataja): -2cm (kokku 7cm, ma ei tea kuidas see üldse võimalik on)
Reis: sama (kokku -4cm)
Käsivars +1cm (kokku +2cm)
Kõht: sama 🙂 😦 (kokku -6cm)

Eile käisin oma esimeses Bodystepi trennis ja ma ei jõua ära kahetseda, kuidas ma küll nii loll olin ja researchi ei teinud. Ka oleks võinud ju nimi mulle reeta, et seal neid stepilaudu kasutatakse, aga eeeiiii mõelnud. Ja tulemus oli see, et kuigi ma tublilt trenni lõpuni seal pingi otsas kargasin, olin ma jumala kindel et murran oma jalaluu uuesti ära. See oleks niigi ohtlik olnud, mis siis veel sellest rääkida, kui ma alles umbes poolteist kuud terve jalaga olen olnud.. kuigi iseenesest ma arvan, et see trenn on päris tõhus ja umbes nagu Dancefit, ainult et tantsida tuleb niiöelda “mägisel” pinnal.

Muust teemast rääkides, läksin mina ettevõtluskoolitusele, mis on üpris mahukas (120h) ja mõeldud tegelikult töötutele ja mitteõppivatele Põlva-Võru-Valga noortele. Õnneks sain endale väikese erandi ja nii ma siis seal Põlvas end koolitamas käin. Ja see on lihtsalt niii ebareaalselt motiveeriv, et järsku ei tundu enam asjad mulle üldse ebareaalsed ja kõik näib nii teostatavana! Ja see on nii cool! 😀

Ja lisaks veel üks värk.. no lähedasemad inimesed teavad, et kuskil elab üks Valeri, kellel oli kunagi ammu see telefoninumber, mis minul praegu on. Ja et ma pidevalt tema tuttavatelt mingeid kõnesid saan, kuigi see nr mul on juba aasta aega olnud. Ja et ma tema pangateateid saan. No ja siis ma läksin umbes kuu aega tagasi Swedbanka, et neile rääkida sellest, et äkki nad kustutaks tema seotuse selle nr’iga ära, siis ma saan teha endale ka selle lepingu, et helistades konto jääki saan teada. Selle peale mulle öeldi, et nemad seda teha ei saa ja et ma peaksin ise selle inimesega ühendust võtma??? Nagu kuidas 😀 Isegi kui ma tahaksin näiteks tema sõpradelt kes mulle helistavad, tema õiget nr’it küsida või et nad talle edasi ütleks et ta selle ise ära kustutaks, ei saaks ma seda teha sest nad on kõik venelased ja mina seda keelt ei oska! Selle peale siis see tädike lubas IT-poistega asja rääkida ja mulle teada anda. Ja siis hakkas kohe ruttu mulle pensionikindlustust pähe määrima. Ja peale seda veel elukindlustust. Ja jumal teab mida veel ta mulle pähe määrima oleks hakanud, aga õnneks mu tüdinenud nägu pani ta vist vaikima. Igaljuhul kuu aega on olnud nende poolt vaikust, Valeri pangateadete poolt mitte. Mõtlesin täna, et teen uue pangakaardi, sest vana ei tööta eriti nagu ja on suht räbal ja panka minnes mõtlesin, et küsin selle Valeri värgi kohta ka. Ja ohhh üllatust, tänane teenindaja tegi 2 klikki ja korras asi oligi. Ei olnud vaja mul Valerit taga otsida ega tal IT-poistega ühendust võtta. Mõni klikk ja asi korras. Ja siis hakkas jälle see kindlustuste jutt pihta.. täitsa pekkis, kui ma tahan mingit teenust saada siis ma küsin ka seda ja kui ma ütlen ei, siis see tähendab ei, mitte et “tegelt ma tahan et sa ikka edasi räägiksid ja üritaksid mind veenda”. Täitsa perses, noh..
wtf

Avalda arvamust

