Mida inimesi :D

Ma kuulun facebookis sellisesse gruppi nagu “Eurovision Debate”. Kõik, kes mind enam-vähem lähedaselt tunnevad, peaksid teadma, et ma olen suht suur eurovisioonifänn, aga võrreldes nende inimestega, kes sinna gruppi kuuluvad, ei ole ma mitte keegi. Nimelt tekkis ühel mehel küsimus, et “Kas teie tähistate ka iga kord, kui teie riik 12 punkti saab, seda nii, nagu jalgpallifännid oma lemmikmeeskonna võitu või väravat?” järgnes väike arutelu, kuni kommenteeris üks britt.
“I can’t remember when we last had one lol”
Selle peale vastas üks teine Britt: “Blue 2011 from Albania”
Ja seejärel kommenteeris reaalselt 3 inimest kohe sekundi pärast:
“Bulgaria..”
“Bulgaria gave Blue 12 in 2011”
“Wasn’t it from Bulgaria, Paul?”

WOW ütlen ma selle peale. Nendel inimestel on tõesti ikka väga-väga suur huvi selle lauluvõistluse kohta. Nad vaatavad vabal ajal lampi mingeid ülivanu võistlusi ja siis arutlevad selle üle, kes võitma oleks pidanud jne.. Ma tean ka ise üht sellist inimest isiklikult, kes oskab öelda une pealt mulle, kes võitis aastal 1979, kes jäi 14ndaks aastal 1994 ja kui palju punkte sai Bulgaaria Makedoonialt aastal 1999 (lambi näide, ma ei tea, kas need riigid tegelikult ka sel aastal osalesid ja kas andsid üksteisele punkte või mitte.. :D) aga põhimõte on see, et inimesel on selle vastu niii suur huvi, et ta ei väsi neid võistlusi üle vaatamast ja tal on juba kõik pähe kulunud.. see on nii uskumatu mu jaoks.

Ma vahel mõtlen, et miks mul ei ole millegi vastu sellist kirge ja suurt huvi? Miks ma ei võiks midagi erilist osata või teada, mis igale teisele nagu hiina keel (mida ka iseenesest osata võiks) tundub? Üleüldse on minu tutvusringkonda sattunud suht “tavalised” inimesed.. tavalised inimesed, kes töötavad teenindajatena, ei teeni mingeid miljoneid ja laulavad näiteks kooris, tantsivad rahvatantsu või maalivad. Aga midagi sellist erilisemat, näiteks keeruline käsitöö, mõni eriline muusikainstrument või lihtsalt suur ajaloohuviline või.. millegi muu huviline 😀
Appi, ma tunnen ennast liiga tavalisena!

Avalda arvamust

