Täna on see päev vä??

Ei noh.. jätkuks minu eilsele postitusele, siis ausõna, see ei ole enam normaalne. Tulevas isadepäeva meeleolus siis, tuli mul öösel tööl olles megahea idee. Mõtlesin, et ohh, nii hea, et ma Eesti poolel olen isadepäeval. Teeks õige perele üllatuse ja läheks neile külla. Mõned tunnid saaks ikka ju olla. Kahjuks avastasin pärast bussiaegu vaadates, et need ikka üldse ei klapi ja siis jäi nagu plaan katki.

Sellegipoolest helistasin ma hommikul isale ja ütlesin “Head isadepäeva kallis issi!! Loodan et sa said teiste poolt minu kallid ka kätte :)”
Isa vastas:”Ei noh.. ma ei tea.. ei ole nagu saanud.”
Mina:”Mis mõttes nagu? No kujuta siis ette et ma nüüd kallistan sind”
Isa:”Kas täna on tõesti see päev või?”
Mina: (mõeldes juba, et isa teeb jälle mingit lolli nalja)”Mismõttes, ei ole siis või? On ikka ju, täna on pühapäev ja kõik räägivad et see pühapäev on isadepäev.”
Isa:”Oled sa kindel, et täna pühapäev on?”
Mina:”…” “Sorri, läks natuke nihu.. aga noh, homme ma helistada ei saaks Rootsist, nii et asja ette läks kõne ikkagi ju :D”

Avalda arvamust

