Trennipostitust see nädal ei saaa!

Jep, ma olen ennast eriti lebosse lasknud ja trennis käimise tihedus on langenud ühele korrale nädalas, mis on minust väga inetu. Kaal on jälle tõusnud ka. Mina ei saa aru, mis jama sellega on, isegi kui ma trenni ei tee, siis ma liigutan ennast ju kogu aeg – tööl olen 10h jalgadel, ja söömisharjumused on mul ka väga head (endiselt hoidun riisist, kartulist, pastast, saiast, magusatest jookidest ja nii edasi), noh okei, vahepeal patustan aga mitte nii, et ma päevad läbi ainult kahe suupoolega mingit krõpsu või asja mugiks. Sellessuhtes on ikka päris räige motivatsioonilangus olnud, et ta lihtsalt absoluutselt kuidagi alla minna ei taha.. ma olen lihtsalt täiesti nõutu.

Mõtlesin, et proovin jälle uut asja ja tellisin endale Teazy Teatox 14-päevase teekuuri. Praegu siis on mul käsil 5. päev ja teate mida? See ei aita! Jah, ainuke asi, mis ta minu kehaga teeb, on see, et hommikuti peale tee ära joomist on mul ilge iiveldus, aga see kaob ka päevapeale ära ja mingit söögiisu küll ta ei vähenda, ei tunne ka, et ta mu organismi puhastaks, sest see on mul niigi juba päris puhas.. vett joon ma ju pudelite viisi ja arvestades, kui kiiresti see mu kehast läbi käib siis ma arvan et jah, sellega küll muret ei ole 😀 Ma ei teagi kohe, mis ma tegema pean.. rasvaimule minema või maovähenduslõikusele? No, I’m serious – see pole enam naljakas, ma ei ole mingi megasuurgi veel ja mul on probleeme juba 10 kilo allasaamisega! Ja kui see kaal ikka kasvamist jätkab, siis ma ju olengi varsti nagu mu suurim iidol, kellest ma korduvalt siin juttu teinud olen (aka. Mama June aka. Honey Boo Boo ema, kui keegi aru ei saanud).

Help meee!! 😦

Avalda arvamust

