Myfitnessis pettunud :(

No nii palju trennipostitusest siis, et midagi ikka nagu tuleb, sest ma ei saanud neid mõtteid enda sisse jätta. Mõtlesin, et proovin siis selle Myfitnessi ära, pean endale ju Tallinnas ka oma spordiklubi leidma kus käia. Muidugi ma ei vaadanud ennem hindu ja hing pidi kergelt kurku kinni jääma, kui mulle öeldi, et 13 eurot palun (ühe rühmatreeningu – SKT – eest), aga mõtlesin et kui ma juba seal olen, eks ma siis lähen vaatan, kui fäänsit värki sellise hingehinna eest pakutakse. No muidugi oli see selles suhtes väga super, et see oli suur ja väga puhas ja igasuguste maeitea tea imevidinate ja süsteemidega. Ka dušširuum oli äge, sealt paistis päevavalgus sisse ja suured otse ülevalt langevad duššid olid ka mõnusad. Aga see oli ka kõik 😦

Trenn kestis ainult 45 minutit (taaskord minu viga – ei ajanud näpuga järge aga eeldasin et tunnike ikka on), treener oli iseenesest väga lõbus ja selline.. bubbly, aga ta kordas kogu aeg ainult paari sama harjutust ja venitust tegi lõpus ainult mingi 5 minutit.. ma juba tunnen, kuidas mul homme kõik lihased megahaiged on.
Ja praegu loen ma nende kodukalt, et proovitrenni oleks saanud 3 euriga, ma ütlesin kusjuures adminnile seal, et ma olen esimest korda, ta oleks võinud ju siis soovitada et ma võin 3 euriga proovida.. Võib-olla oleks mu emotsioon praegu palju parem ja ma tahaks sinna tagasi minna, aga hetkel tundub mulle küll, et see 13 euri on täiesti mahavisatud raha. Nii kurbb 😦

Aga vähemalt hiljem sain Viru Ilusalongis üliiii meeldiva teeninduse osaliseks ja kosmeetik tegi mulle täpselt sellised kulmud, nagu ma tahtsin (Tallinnas ei ole seda veel enne juhtunud, siiamaani on seda suutnud ainult 1 kulmutehnik Võrus Solantica ilusalongis ;)). Nii et sai minu tuju päästetud ja lõppudelõpuks olen ma siiski enda üle natuke nagu uhke ka, et suutsin end trenniks välja ajada, olles ise ainult 4 tundi maganud (lõpetasin töö hommikul enne 7t veits).

Aga

Avalda arvamust

