Titanicu võlu

tumblr_m2c60tTsas1r5yx5io1_500
Ma ei tea küll päris täpselt, miks see nii on, aga miskipärast olen ma iga kord, kui Titanicut telekast näitab, ilusti-kenasti teleka ees 😀 Ma olen seda nii palju näinud ja eile oli esimene kord, kui ma enam sellest filmist midagi üllatavat ei leidnud, muidu ikka avastan midagi uut, mida eelmistest kordadest ei mäleta. Sel korral oli aga erinev see, et esimest korda ma ei nutnud!
Võimalik, et vaatasin seda natuke teise pilguga ja mõtlesin, et tegelikult lõppes see siiski Rose’i jaoks ju hästi, ta sai ennast sellest jubedast elust lahti ja osake Jackist jäi alatiseks temaga. Võib-olla oli aga asi hoopis selles, et samastasin seda filmi enda eluga, kohtusin ju oma armastusega ka merel ja.. no mina ei tea, kuidagi mida rohkem ma igasugu armastusfilme ja asju vaatan, seda õnnelikum ma olen, et selline inimene mu ellu ilmus.. oeh 😀

Ahh mina ei tea.. tundub, et mu vahepealne motivatsioonipuudus oli ikka ületöötamisest tingitud. Nüüd olen 2 päeva vanematekodus olnud ja olemine on nii hää. Täna öösel ma igal juhul magada ei kavatse, pean lõpuks saama selle äriplaani tehtud, et saaks olla hästi proud enda üle ja ninanipsu kõigile endasse mitte uskujatele anda. Nii et let’s get to work!

Avalda arvamust

