2014 vs. 2015

Eks ma siis pean ka selle blogijatele poolkohustusliku postituse ära tegema. Milline oli minu jaoks 2014. aasta ja millised on mu plaanid 2015ndaks?

2014. aasta oli minu jaoks üks äärmiselt suur muutuste aasta. Üritan kõike enam-vähem järjekorras meenutada.
Jaanuaris tundsin ma, et see kool, kus ma käin ja see eriala mida õpin, ei ole ikka päris minu jaoks. Kõik oli tore, sest kursakaaslased olid super ägedad ja eriala iseenesest (Arvutid ja arvutivõrgud) huvitas mind ka väga. Ja nüüd ma juba valetan, sest mind huvitavad küll arvutid, aga kindlasti mitte arvutivõrgud, mis käivad mul lihtsalt rämedalt üle jõu!! Sellest sain ma vist siis aru, kui esimest korda Cisco Packet Tracerit kasutasin ja juba mitte m-igi aru ei saanud 🙂

Veebruaris vedas mul lausa nii palju, et sain endale oma “nunnu laevakuti”, kellega detsembris laeval proovireisil tutvunud olin. Ütleks, et aasta WIN, sest just tänu sellele hakkasid need suured muutused toimuma. Olin/olen KOHE omadega nii sees. Mitte et see kedagi minu puhul üllatama peaks. Sain ka endale lõpuks püsiva töökoha, mida olin otsinud juba Bulgaariast tagasijõudmisest saadik ja minu suureks üllatuseks saab mul seal töökohas juba tervelt aasta!

Märtsis kohtusin juba peiksi perekonnaga ja kuna meie sünnipäevadel on vaid 3 päeva vahet, siis saime neid kenasti koos pidada nii tema sukside kui ka minu omadega.

Aprillis oli see otsus sündinud, et mina kolin nüüd Võrru. Ütleme nii, et ega kerge ei ole olnud, sest tegelikult ei ole mul siiani siin linnas tuttavaid, aga ma enam ei kassi selle pärast nii hullult.

Mais hakkasin juba põhikohaga tööle, see tähendab et sain 2 nädala kaupa tööl käia ja siis 2 nädalat puhkust nautida. Mul oli niii tore suvi! Käidud sai ikka igal pool Eestis tiirutamas. Highlightiks oli kindlasti tripp Ida-Virumaale, ma ei olnud enne Narvas käinud ja see kultuurišokk mis me sealt saime, ei olnud just kõige väiksem. Aga kogu see tripp oli nii vabastav just selles suhtes, et me magasime metsa all autos, Peipsi järve ääres, nii et kohe peale ärkamist saime minna randa.
Tore oli ka jaanipäeva tähistamine ühes turismitalus. Vaatamata sellele, et vihma sadas, oli meil ikka üks väga mõnna õhtu.

Augustis murdsin ma lollil kombel oma pindluu, mis pani mind mitmeks kuuks koju istuma. Aga see on naljakas, sest kui tavaliselt ma just olengi selline kodus istuja tüüpi, siis nüüd tahtsin ma hoopis väga välja saada. Ja eks paar nädalat sai ikkagi kodus istutud, aga siis leidsin juba oma viisid kuidas väljas, poes, jalutamas käia. Ja kui kips ära võeti, siis oli muidugi elu lill. Sest kuigi jalg veel valutas, oli see nii vaba tunne ja ma alustasin trenni tegemist. Nautisin seda tõsiselt ja naudin siiani, aga mingi hetk pidi tagasi tööle minema ja see jättis kahjuks tõsise pausi sisse.

Tööle läksin ma tagasi oktoobri lõpus ja siis hakkasin ikka täie hooga panema! Sellest ajast peale kuni siiani olen olnud tööl KÕIK nädalavahetused (väljaarvatud viimane, mille endale väevõimuga vabaks kauplesin) ja lisaks veel päris palju reise. Kõige hullem oli just detsember, tahaks täitsa seda palganumbrit näha mis mulle paari tunni pärast vastu vaatama peaks 😀

Novembris läksin ka ettevõtluskoolitusele, sest unistus avada oma restoran järjest kasvab ja kasvab ja kasvab ja kuna ma leidsin endale hea koha, kus see unistus ellu viia, sest siin lihtsalt ühtegi teist sellist kohta ei ole, siis tuleb kiirustada.. enne kui keegi ette jõuab 😉 Äriplaan on mul nüüdseks põhimõtteliselt valmis, ainult finantsaruanne veel vaja lõpetada, aga see on nüüd viitsimise ja paari tunni töö.

Ja mida ma ootan aastalt 2015? Mis on minu nö. uusaastalubadused?

*Saada oma keha lõpuks ideaalvormi. Kaalu olen ma juba kaotanud päris parajalt, aga keha tahaks vormida ka. Oleks ainult rohkem aega, et trennis käia! Aga see tuleb leida.
*Hoida kodu korras, mitte niivõrd koristada nii palju, aga mitte lasta üldse kõigel sassi minna! Eriti just köögis, mis peale minu kokkamist tavaliselt nagu lahinguväli välja näeb. Ka hakata tegema remonti, vähemasti vannitoas ja WC-s.
*Õppida raha säästma. See on tore küll, et ma oma palgaga kuu lõpuni välja tulen, aga kui mõelda sellele, et ka inimesed miinimumpalgaga tulevad kuu lõpuni toime, siis hakkab küll väga piinlik..
*Reisile minna! check Tuba on broneeritud ja soe Egiptus ootab! Nüüd tuleb veel ainult pass endale rutturuttu teha. Ja viisa kohta uurida. Pisiasjad.
*Teha IGA PÄEV kodus süüa. Luksus peaks olema see, kui vahel välja sööma minna saab, mitte see, kui naine kodus kokata viitsib. Pealegi on mul üks päev väiksed lapsed, kellele lihtsalt peab iga päev sooja sööki tegema. Kuigi.. ma võiks ju nautida oma elu nii kaua kuni neid veel pole, samas jällegi kokkamine ongi see mida ma naudin. Asi mida ma selle juures ei naudi, on koristamine ja nõude pesemine! Fuhh, ain’t nobody got time for that..
*Hoida suhted soojad oma vanade sõprade-sõbrannadega. Neil on üsna lihtne mind unustada, kui ma nüüd nii kaugel elan ja Tallinnas lihtsalt eriti aega ei leia, aga ma tahaksin siiski olemas olla!
*Mitte valetada! Nohh, tegelikult ma ei valetagi eriti palju, aga vahel mõni pisi- või hädavale ikka sisse lipsab. See värgens võiks küll heaga olemata olla.
*Lõpetada äriplaan lõplikult ära ja siis, palju tähtsam osa, see ellu viia!
*Näha kogu aeg hea välja (haa-haa), pöörata rohkem rõhku oma välimusele ja mitte käia ringi nagu kaltsakas. Ok, kodus võib. Vahete-vahel. 😉

Sai nüüd päris kenakene nimekiri teine. Samas jällegi on kõik sellised reaalsed asjad, mis on mu eesmärgiks nii kui nii kogu aeg olnud, mõni asi vajab lihtsalt väikest tõuget või meeldetuletust. Ja aasta lõpus on ju hea vaadata, kui asjad ilusti nimekirjas on.

Aga mina lendan nüüd asjalik olema, täna on nii palju teha, sest et homme tuleb liikvele minna ja pool Eestit läbi tuuritada. Oma perekonnaga on ju veel jõulud pidamata! 😦

Avalda arvamust

