Masterchef Junior

Viimasel ajal olen olnud sõltuvuses sellisest saatest nagu “Masterchef Junior”. Ma ei tea isegi, kuidas ma selle leidsin, aga ma olen õnnelik, et leidsin, sest et nii emotsionaalseks kiskuvat asja ma pole küll ammu vaadata saanud. Titanic ei saa ligilähedalegi, ausõna!!

See on siis võistlus kodukokkade vahel, nagu Masterchef ikka, ainus erinevus on see, et võistlejateks on lapsed vanuses 8-13. Ma ausalt mõtlesin, et nad teevad seal lihtsaid asju a la keedavad kartuleid, mune, soojendavad kalapulki ja üritavad sealjuures ise ellu jääda.. või midagi säärast. Tegelikult aga no MINGE PEKKI kui hästi nad süüa teevad. Ja kui ilusasti nad selle taldriku peale sättida oskavad! Absoluutselt ei ole täiskasvanutega mingit vahet. Need lapsed on ise veel sealjuures nii õnnelikud ja säravad, teevad asja tõelise kirega, seda on nii armas vaadata.. ja muidugi mina vaatajana suudan endale lemmikud juba paari esimese osa jooksul leida, samas jooksevad mul pisarad iga kord, kui ükskõik kes välja langeb, sest nad on kõik ju niiiii andekad ja armsad.

Vähe sellest, et see saade nii mõnus vaadata on, on see ka meeletult inspireeriv.. Alles mõni nädal tagasi tegin Beef Wellingtoni tänu sellele, et nad seal saates tegid ka. Eile tegin cupcake’e, sest nemad tegid ka. Ja no millest me räägime, mul ei tule ikka miski pooltki nii hästi välja kui neil – lihh küpses mul seest liiga ära, mitte küll vintskeks, vaid selliseks parajaks well done’iks, aga see mida ma taotlesin, oli medium rare. Cupcake’id tulid muidu imelised välja, aga pastry bag läks katki, kui icingut peale panema hakkasin ja seetõttu ei tulnud väljanägemine just kõige parem välja :(. Samas maitse kompenseeris kõik ikka sajaga! Ja ega ma kade ei ole, sheerin retsepti ka teiega – Banaani-šokolaadi tassikoogid
10913446_700216980091166_825338770_n
Kvaliteet pole muidugi kiita, nagu kõikidel minu piltidel. Ehk saan ma kunagi nii rikkaks, et hea fotoaparaat osta. 🙂 😉

Avalda arvamust

