Meremeheks saamas

Heheh, heheh, ma tean, mis ma viimasel ajal rääkinud/kirjutanud olen oma töökoha kohta, aga vaadake see äratulemine ei käi nii lihtsalt ikka kui oled juba inimestega kokku kasvanud ja tunned end pereliikmena. Kuigi ma arvasin, et kedagi ei koti kas ma olen seal või mitte, siis peale lahkumisavalduse tegemist tuli välja et kotib ja kuidas veel!! See oli lihtsalt nii liigutav et ma lihtsalt pidin selle avalduse katki rebima ja edasi jääma..

Ja seoses sellega tuli mul siis ikkagi baaskoolitusele minna, mis tekitas minus muidugi kõvasti trotsi algul, et no mismõttes et ma olen ju nv-töötaja ja kust ma selle raha võtan jnejne, aga tegelikult nüüd ma tunnen, et see kursus ei jookse mul küll mööda külgi maha.. see ei ole ju nii spetsiifiline meremeeste värk, vaid nt. eile oli meil terve päev esmaabi, sain väga palju asju teada ja praktilise ülesandena ka (mannekeeni peal loomulikult :D) suust suhu hingamist teha. Loomulikult seda infot on nii palju ja kindlasti läheb enamus meelest ära ka, aga tunne vähemasti on küll palju kindlam kuigi mnjah.. kui ikka on mingi verine õnnetus juhtunud, siis ma väga sinna toimetama ei kipu, samamoodi nagu mingi oksese suuga inimesele ei tee suust suhu hingamist, sest muidu ma lihtsalt arvatavasti tekitaks iseendale hoopis mingeid vigastusi või viskaks pildi kotti 😀

Täna oli siis see kaua kardetud enesepääste päev, millest kõik olid igasugu hirmulugusid rääkinud, kuidas seal basseinis hulpima peab ja olgugi et termokostüüm seljas, siis külm on ikkagi ja need on vanad ja katkised ja nii edasi.. aga tegelt noh, oli suht selline üleelatav. Jah, megakülm oli küll, aga samas oli selle kostüümiga suht mugav seal vees selili hulpida ja taevasse vaadata 😀 Selleks ajaks hakkas juba vaikselt pimedaks ka minema. Kuigi jah, külm hakkas tõesti meeletult kiiresti, juba selle kostüümiga hakkasin ma umbes 5 minutiga värisema ja ei tundnud oma sõrmi enam (sõrmede juurest tõesti lasi läbi, aga ilmselt selle pärast, et mul polnud kindad õigesti kätte pandud). See pani mõtlema, et kuna laevas neid kostüüme ainult väga vähe on ja kindlasti ei ole need ette nähtud teenindajatele, vaid vähe haritumatele kes teiste päästmisega tegelevad, siis laevahuku korral oleks ma ilmselt seal vees umbes 5 minutiga kutu ka 😀 Aga noh, see on risk millega tuleb leppida laevas töötades ja õige tegutsemise korral ehk ikka ei jää sinna jäisesse vette saatuse hooleks ka..

Homme on meil igal juhul kõige pikem päev, kriisijuhtimine, neljapäeval tuletõrje alused ja reedel saabki juba läbi ning meil tuleb end ilmselt väikse eksamikesega ka tõestada, aga seda ma ei põe sest ma ikka üldiselt hoian loengus korralikult silmi lahti ja vähemasti püüan kuulata ja kaasa mõelda 🙂

Avalda arvamust

