Ootusärevuses

Viimase nädalaga on ikka palju juhtunud. Kõigepealt andsin ma sisse lahkumisavalduse, aga kuna kõik mind ümber hakkasid veenma, võtsin selle tagasi suurema naeratusega kui kunagi varem, sest oli nii tore tunda, et inimesi tõesti huvitab ja kotib, et ma siin olen. Mul on ju alati parakad, et kõigil on minust ükskõik.
Esmaspäevast reedeni käisin baaskoolitusel, mis oli ka tegelikult parem kogemus kui ma arvasin. Sain algteadmised esmaabist, tuletõrjest ja kriisijuhtimisest.. ja igasugu muud teemat ohutusest laeval. Ütleme nii, et ei jookse mööda külgi maha ja see paber annab mulle ka päris kõva eelise hilisemas elus, kasulik asi mida CV-sse panna 🙂

Reedel tulin tagasi tööle, rääkisin ülemusega ja selle tulemusena sain ma vahetatud oma oktoobrikuu puhkuse hoopis veebruari vastu! Ehk siis ma saan puhata oma mehega samal ajal, mis saaks veel parem olla? Ja me läheme ju Egiptusesse, meid ootab imeline Hurghada ja hotell on kohe ranna kõrval. Oehh, ma ei suuda seda ära oodata lihtsalt. Nädal päikese käes. Ma ei kavatse seal isegi shopata ega mingite vaatamisväärsustega tutvuda, arvatavasti olen lihtsalt päevad läbi rannas 😀

Avalda arvamust

