Aastake Võrus

Juba mõnda aega tagasi palus Marion, et kirjutaksin selleteemalise postituse ja seda ma ka tegin, aga kahjuks või õnneks läks mul läpakal hiir hulluks ja otsustas tab’i kinni panna. Ja wordpress muidugi aitas asjale kaasa sellega, et ei salvestanud postitust draftina ära, mida ta ALATI teinud on 😦

Seega.. Mis koht see Võru siis selline on (inimesele, kes on elanud väikses alevikus ja suures linnas aga mitte kunagi väikelinnas)? Väike lühitutvustus kategooriate kaupa tuleb siit:

Toidukohad: No otseloomulikult on see teema esimene, õgard nagu ma olen. Mul on hea meel tegelikult, et ma eelmisel korral seda postitust lõpuni kirjutada ei saanud, sest siis ma ei teadnud veel sellisest imelisest kohast nagu Spring café! Käisime seal söömas sõbrapäeval ja no absoluutselt mitte ühtegi halba sõna ei saa öelda! Atmosfäär täiuslik, koht ilus ja puhas ja söök… mmm! Teine koht on Grill Mill, kust saab super head šašlõkki. Kindlasti ei soovitaks ma minna Rändurisse ja Õlle 17-sse, nende toit ei anna kahjuks minu jaoks isegi pubitoidu kvaliteeti välja. Maitsetu, frozen food.

Shoppamine: Shoppamiseks on Võrus parimad igasugu kaltsukad, nagu väikelinnades ikka. Seal on peidus ikka tõelisi pärle. Humana on ka meil hea ja odav, sest see on see Humana2, aga kahjuks käivad seal asjad nii, et sorteeritakse vene mamslitele kõik parem kaup välja juba enne, kui see riidepuudelegi jõuab. Siis on veel äge koht Feng, kus on selline mõnus hiina kaup suht soodsa hinnaga. Kahjuks ei ole seal küll erilist kvaliteeti, aga kui hästi otsida, siis mõne ilusa asja leiab küll.
Suurematest keskustest on meil Kagukeskus, kus on poode nii umbes 30 ringis. Kuulsamatest poodidest on seal esindatud Seppälä, Weekend, Walking, Shu ja Denim Dream (väikelinnas ma küll ei kujuta ette kuidas see end ära elatab :D).
Toidupoodidest on olemas enam-vähem kõik: Selver, Maxima XX, Konsum, Maksimarket, Meie pood, Rimi ja igasugused keldripoed veel. Kahjuks on need poed kõik suht väikesed, nii et kui ma süüa teha tahan, siis tuleb käia mitmes poes, et vajaolevad asjad kõik kokku kraapida.

Meelelahutus: Suuri klubisid on siin 2. Club Tartu ja Club Capital. Esimeses ma ei ole juba ammu käinud, sest miskipärast suudan ma sealt alati alkoholimürgituse saada. Ja Capitalis on ruumi ka kõvasti rohkem. Siis on veel üks vanainimeste klubi Bevega ja underground klubi Industriaal (kus küll väga tihti üritusi ei toimu). Aa ja siis mingi kahtlane koht Põrgu, ma ei tea täpselt, mis seal toimub. 😀
Veel on meil siin kino Kannel, kus ma küll kunagi käinud ei ole, aga räägitakse et see pidavat päris hea kvaliteediga ja mõnus olema.
Suvel on põhikohaks Tamula rand, mis on ikka sellise väikse linna kohta väga tasemel. Seal on palju lastele tegevust, rannabaar ja väga lai liivane ala. Ei ütleks üldse, et see järve, mitte mere ääres asub. 🙂

Sportimisvõimalused: Talvel on põhilised ju mäed, mida meil siin Võrumaal jalaga segada on. Sisesportimisvõimalustest on siin mitu jõusaali, suur spordikeskus, kus toimuvad rühmatreeningud, igasugu kergejõustikuteemad, võrk-, korv-, ja jalgpall ja seal on ka suur ronimissein. Veel on siin suur disc-golfi park.

Ma ei kahetse üldse, et suurlinna elu selle vastu välja vahetasin. Eks aeg-ajalt tekib väike igatsus muidugi, aga seda mitte Tallinna, vaid oma perekonna vastu, kes nii kaugel on. Muidu iseenesest on siin ju kõik olemas, mis vaja, kuigi eks kohalikud ikka vinguvad ja seda, miks ma Võrru kolisin, kui tavaliselt siit noored ära kolivad, olen ma pidanud vääääga palju seletama. Viimane kord näiteks Migratsiooniametis, kui käisin passi tegemas 😀

Aa, pilte saab kunagi hiljem.. 😉 Praegu mul ei ole aega sellega tegeleda, sest homme ootab mind EGIPTUS! (kuigi mul on mega köha ja vahepeal viskab palavikku ka, eks elu näitab, kas üldse saab minna või ei saa, aga mulle meeldib mõelda, et saab :D)

Avalda arvamust

