Minu iluarsenal

Kõndides läbi linna tagasi fotopoest koju (käisin uusi passipilte tegemas) tuli mulle selline naljakas mõte, et äkki kedagi võiks huvitada, mis ilutooted need mind küll selliseks teevad, et kõlbab inimeste sekka minna. Kuna enamus mu lugejaid on naissoost (ma eeldan, tegelikult ei tea, peaks küsitluse tegema?) siis selliseid asju on mul vähemalt endal küll teiste blogidest huvitav lugeda. Äratundmisrõõm on ju alati suur, kui keegi sinuga samu tooteid “kummardab” 😀
Enamik minu must-have toodetest on küll juustele, neid on tõesti raske peas hoida. Eriti kui arvestada fakti, et juukseid värvisin ma esimest korda vist juba kolmandas klassis. Nad on aja jooksul ikka väga kõva retsi saanud, aga oma juustest ma vist juba ühes postituses kirjutasin ka.

PicMonkey Collage

1. Rich Pure Luxury šampoon ja palsam. Need totsikud on mul juba ammu olemas, sest need on lihtsalt niiii suured. Ja kuigi ma vahepeal ostan muud šampooni ka vahelduseks, siis kõige mõnusamad jäävad juuksed ikka nendega pestes.
2. Rich Volume Spray. Teeb juuksejuured selliseks, nagu oleks lakk peas, aga hästi õrnalt.. ja ei lase juustel nii kergelt rasvaseks minna.
3. Rich Silk Oil Serum. Juukseotstega teeb imet – kui ma ainult viitsiksin seda tihemini kasutada (ei ole tegelikult eriline mässaja igasugu kreemide ja õlide ja asjadega) oleks tulemus muidugi oluliselt parem. Aga kui ma ära ei unusta seda peale pesu juukseotstele panna, on ikka pilt hoopis teine.
4. Punapeana läheb mul loomulikult ropult juuksevärvi. Värvin neid keskmiselt korra kuus, kuigi värv kaotab oma ilu umbes pärast 2 nädalat värvimist. Ma kahjuks ei ole lihtsalt nii rikas et seda nii tihti teha ja juustest on nagu natuke kahju ka. Küll ei ole ma veel leidnud endale seda õiget juuksevärvi ja vahetan seda iga natukese aja tagant. Hetkel olen jäänud küll Loreal Preference’i juurde, aga ka see pole täiuslik.
5. Got2b Styling Powder. See on küll tõesti pihustades puudri moodi, aga ma ei saa ikka väga aru kuivšampooni ja juuksepuudri vahest. Vahe on selles vast, et see puuder lõhnab niiiiiii hästi, samas kui kõik kuivšampoonid on olnud mega vänge ja ebameeldiva lõhnaga. Ja loomulikult töötab ka hästi, ma ei kujutaks oma elu ilma selleta ettegi vist.
6. Tangle teezer. Ma arvan, et ma ei pea seda selgitamagi. Ma ei saa aru, kuidas üldse saab tavalise juukseharjaga juukseid kammida 😀
7. Shills Peel-Off mask. Selle tellisin endale hiljuti aliexpressist. Ja kuigi seda on niiiiiiiiii valus näonahalt ära tõmmata, siis oma töö teeb ta ikka väga hästi ära. Nägu on peale maskitamist sile nagu beebipepu ja palju-palju selgem.
8. Elizabeth Arden Eight Hour Cream. Jällegi klassika, mida vast selgitama ei pea. Mina määrin seda kulmudele, et nad paigal püsiks ja karvad kuhugi ei turritaks, panen vahel jumestuskreemi alla et meik ühtlasem jääks ja määrin ka huultele kui nad kuivavad. Nii hea!
9. Elizabeth Ardeni huulepulk. loomulikult tumepunane. Püsib kaua ja ei kuivata huuli.
10. Lancome Lip Lover huuleläige. Püsib kaua, mõnus tagasihoidlikum värv, lõhnab hästi ja jätab mõnusa kihi huultele.

Siit on puudu veel minu lõhn, mis mul alles siis meelde tuli, kui pilt tehtud oli. Kasutan hetkel Escada Joyfuli, mille ma jõuludel tööjuures loosiga võitsin (sellel on ka mõnus kehakreem juures). Olemas on mul veel Moschino Pink Bouquet, aga see mulle nii palju ei meeldi, sest see ei püsi üldse kaua peal.
Vaieldamatu lemmiklõhn läbi aegade on mul aga olnud Roberto Cavalli “Her”. Püsib peal superkaua ja on mõõõnusalt magusa lõhnaga. Mmmmm…

Avalda arvamust

