Nädala kokkuvõtted ja tšekkide kokkuarvutamised ja asjad, mis blogisid lugedes pinda käivad

Viimasel ajal on blogides levima hakanud selline huvitav asi, et kirjutatakse üles kõik enda ostud (toidu)poest, mõni kahjuks ei piirdu vaid sellega vaid kirjutab ka igasugused imelikud asjad üles mida ma parema meelega ei tahaks oma fantaasiasse möllama (mul on liiga hea kujutlusvõime). Ja alati, kui keegi alustab seda ülesmärkimist, on sissejuhatuses midagi sellist, et “Nohhh mõtlesin et teen ka seda asja, minu arust on küll jumala huvitav lugeda, mida keegi endale söögiauale paneb jne”.
Ma ei tea kas ma olen ainus imelik, kellele selline asi absoluutselt huvi ei paku ja ma ei saa aru, kuidas saab kellegi tähelepanuvajadus nii suur olla, et niimoodi kõik oma ostud kogu internetile laiali laotada. Kas kõik peavad teadma, millisel järjel sa täpselt oled ja kui palju endale lubada võid? Et kui sa raiskad julmalt palju raha, oled priiskaja ja/või rikkur, kui väga vähe, oled kooner, säästuäss ja/või rott?
Kui sa teed seda listi enda jaoks, nagu selle algne mõte olema peaks, siis pane see, jumala eest, siis parooli alla 😀
615

Järgnevalt tuleb pikemalt põhjendamata kriitika ja minu arvamus:
Sama lugu on minu jaoks igasuguste fotoväljakutsetega. Kuna jälgin blogisid bloglovinis, siis kui pealkiri juba viitab fotoväljakutsele, vajutan lihtsalt “mark as read”, et see eest ära kaoks. Mida ma veel absoluutselt ei viitsi vahtida kellegi reisipilte. Selliseid veel, kus inimene ise peal on, aga mingeid mõttetuid pilte erinevatest ehitistest ja vaatamisväärsustest? Tänan ei.

Viimasel ajal on hakanud minu jaoks blogisid asendama nihilist.fm. Sealt leiab ALATI huvitavat, naerutavat või mõtlemapanevat lugemist. Kunagised blogijad, kelle tegemisi ma jälginud olen, ei kirjuta enam üldse ja kui kirjutavad, siis ainult oma lastest 😦 (jep, kadedus)

Aga tegelt.. Blogi on igaühe isiklik pesa ja selleks see peaks ka jääma, kuid siis peaks ka blogipidaja jääma iseendaks, mitte hakkama igasuguste mõttetustega klikke koguma..

One thought on “Nädala kokkuvõtted ja tšekkide kokkuarvutamised ja asjad, mis blogisid lugedes pinda käivad

Avalda arvamust

