TAG: Minu eelmised telefonid

Ma ei ole tegelikult eriline tag’idega kaasamineja, aga kui ma seda Aili blogis nägin, ma kohe tundsin, et ma tahan kaaa seda teha, sest seda on nii huvitav lugeda ja ka enda jaoks on see päris kõva mõttetöö.. Olen enam kui kindel, et mõni telefon jääb siit kindlasti välja ja esimeste puhul eriti on küsitav see, kas ma päriselt omasin seda telefoni, või mängisin sellega niisama ajutiselt (vanemate eelmised telefonid siis).
Niisiis.. alustame

Esimene telefon:
158-siemens-C25

Siemens c25, mis oli meie pere esimene telefon. Kõigepealt oli ta isa oma, siis ema oma, ja lõpuks sain ma selle endale 🙂 Olin päris noor, esimeses klassis ilmselt. Uhke tunne oli küll, sest ega sugugi kõigil minuvanustel ei olnud au telefoni omada. Mis mul meeles sellest telefonist on, on see, et sõnumid jooksid ühe reana ekraanilt läbi ja niimoodi oli neid päris raske lugeda.

Teine telefon:
images

Selle puhul ei olnud ma päris kindel, kas ma omasin seda päriselt, või lihtsalt mängisin sellega. Aga kes ei mäletaks siis Nokia 5110’t 🙂

Kolmas:

AqnKHxYwXFMxvGXV

Sellega oli vist sama lugu, et kõigepealt kuulus ta isale, siis emale ja siis mulle. Ma arvan, et ta on siiamaani töökorras. Kõik ju teavad, et see telefon ei lähe mitte kunagi katki ja selle aku võib vabalt mitu nädalat vastu pidada! Ja need mängud selles telefonis :’)

Neljas:

siemens_c55_blue

See oli minu esimene PÄRIS OMA telefon. Sellega tundsin end samuti päris bossina, sest see oli üks esimesi telefone, millega sai heli lindistada ja niimoodi helinaid teha. Tol ajal ei olnud minu arust ühelgi mu sõbral veel sellist.

Viies:

nokia_3120_old_mobile_phone_full_review_specifications-(mobighar.com)

Nüüd läheb juba järjekord veidi sassi, see telefon oli mingi aeg mu ema oma ja hiljem mul vist mingisugune asendustelefon? Ei tea, ei ole kindel 😦

Kuues:

92185-nokia-3220

Oi, see oli äge telefon! Need vilkuvad asjad ääres olid nii vinged ja see, et ise sai tagakülge stiliseerida. Ausalt, ma heameelega kasutaks praegu ka sellist. Ma mäletan, et seal oli sees üks telefonihelin nimega “Trance” ja siis ma käisin ringi ja kuulasin seda helinat kogu aeg ja mõtlesin et olen lahe ja kuulan träna 😀

Seitsmes:

LG-LX370-Review-Design-010

Kahjuks ei leidnud ma seda õiget telefoni üles, mis mul päriselt oli, aga see oli vast kõige sarnasem sellele. Hea telefon oli ja nägi ilus välja ka, kahjuks andsin selle lumes möllates sõbranna kätte, et ta selle oma lukuga taskusse paneks, mul olid ainult lahtised taskud, aga kuidagi kadus see telefon ikka ära. Alatiseks on jäänud väike kahtlus, et ta selle hoopis ära varastas, aga ei või iial teada. Jube kahju oli igal juhul. 😦

Kaheksas:

nokia-6061-screen-protector

Kuna ma suutsin kogu aeg oma telefone katki teha ja ära kaotada ja nii edasi, siis osteti mulle selline odav telefon, mis oli ka tegelikult päris armas, aga see sai mingeid veekahjustusi ja läks pekki juba esimestel kuudel. Töötas ainult siis, kui laadija oli taga, ilma laadijata viskas pildi kotti. Aa, ja imelik oli see, et ma mängisin veel tükk aega mänge selles telefonis, sisselülitamisest pildi kotti viskamiseni oli umbes 5-6 sekundit, aga kui ma selle aja sees jõudsin mängu jõuda, siis ta enam välja ei lülitunud ja sain rahulikult mängida. Väga veider, hea oleks kui mõni engineer mulle seda seletaks 😀

Üheksas:

1__69674_zoom

Vahepeale jäi kindlasti mõni vana asendustelefon jälle, enne kui ma lõpuks selle sain. See oli ÜLIHEA telefon, ka mu lemmikute hulgas. Kuna ma olen selline haige muusikainimene, siis mulle meeldisid just need muusikanupud seal kõrval. Tegi kõik nii mugavaks. Aga kahjuks viskas see telefon ka pildi kotti peale mahakukkumist vist. Kasutasin seda siiski mõnda aega veel edasi, ekraan küll ei töötanud, kuid funktsioneeris sellegipoolest. Kõnesid sai vastu võtta ja helistada ka (nendele, kelle numbrid peas olid :D)

Kümnes:

Sony-Ericsson-W200-Walkman-1

Kuna eelmine telefon ikkagi ei ajanud asja ära, siis “pärisin” endale tollase peika ema telefoni. Jällegi mugav muusikatelefon, kuigi mälu oli olematu (lõpuks ostsin mälukaardi, siis oli hää).

Üheteistkümnes:

samsung-galaxy-gio-1

Lõpuks sain endale jõuludeks nutitelefoni! Olin selle üle nii õnnelik, oli küll üsna algeline ja pisike nutitelefon, aga siiski nutikas! Ja esimene puutetundlik telefon, mida ma omasin. See kestis mul vist TERVELT poolteist aastat, kuni ta mul Bulgaarias olemise esimesel nädalal rannas ära varastati. Note to self: ära alahinda gypsy’sid.

Kaheteistkümnes:

nokia-1112-00

Ei olnud päris see telefon, aga midagi taolist. Üks algelisemaid nokiasid. See sai ostetud Bulgaarias paar päeva enne seda, kui mu enda telefon ära varastati, töötelefoniks. Nii siis funktsioneerisingi ma ülejäänud suve Bulgaaria telefoninumbri ja selle telefoniga, aga kuna see ei olnud ilmselt isegi originaalnokia, vaid mingi vuffel, siis pidas ta vastu vaid mingi kuu äkki? Siis ekraan freeze’is ja kõik. Viimased nädalad olin telefonitu, rahatu ja kodutu 😀

Kolmeteistkümnes:

Samsung-Galaxy-Trend-03

Samsung Galaxy Trend – eriline selle poolest, et see oli esimene telefon (kui see eelmine vuffelnokia välja arvata), mis ma endale ise ostsin. Küll järelmaksuga, aga siiski. Ja sellest hetkest hakkasin ka oma telefoniarveid ise maksma – olin saanud suureks. See on ka üks ainsaid telefone, mis ei läinud katki, ei kadunud ära ja pidas lõpuni vastu, umbes aasta (tänapäeval ongi see vist normaalne), aga kuna ta jooksis nii tihti kokku ja mingi sisemälu vms oli täis, siis oli aeg uueks telefoniks. Täiesti töötavana lebab ta mul siiamaani sahtlis.

Neljateistkümnes ehk praegune:

topic_iphone_4s

Iphone 4s – ma armastan seda telefoni. Ma võtan tagasi kõik naljad ja halvad sõnad Apple’i kasutajate vastu, sest tõesti, vahe on sees. Pisut rohkem investeerimist telefoni TASUB ära, sest see telefon ei jookse kokku, tal on mälu niiii suur ja ta on nii kiire. Ainus miinus on natuke puudulik pildikvaliteet, mis võrreldes uuemate androididega on suht olematu, aga kõik muu kaalub selle üles. LEMMIK!

Avalda arvamust

