Kas saab see päev veel halvemaks minna?

Täiesti lõpp.. ma ei tea, mul ei ole vist mitu aastat olnud sellist päeva, mis juba algusest peale nii pekki läinud oleks.
Kõigepealt juhtus see, et ma ei saanud öösel magada. See on muidugi mu enda süü, sest keegi ei sundinud mind “Sherlock Holmes ja Titanicu Tragöödia”-t lugema. Peale seda oli igaljuhul mul uni läinud ja iga väike laevaraputus tundus pommiplahvatusena 😀

Nii.. lõpuks jäin siis mingi 8 paiku hommikul magama aga seda lõbu ei jätkunud kauaks, sest umbes 12 ajal lendas vanembaarman mu kajutisse ja ütles et nii, täna lähed sillatesti tegema.
Kes ei tea, siis sillatest on selline tore test, mida kaptenisillas tegema peab peale baaskoolituse läbimist, laeva ohutusalane test pmst, aga hästi mahukas ja suur.

Kuna aga mu arvates ei olnud see okei, et mulle niimoodi etteteatamata sisse sajati ja sellise fakti ette pandi, lisaks ei oleks ma seda ilmselt osanudki ja mul oli kiire välja, siis läksin restorani direktoriga rääkima. Tema kahjuks mu probleemi ei mõistnud ja ütles et mine räägi ise 2. tüürimehega sellest.
Läksin siis, rääkisin, õnneks tema mind mõistis ja sain järgmisele nädalavahetusele selle lükatud.
Aga kuna ma olin sellisest äratusest nii šokis ja ikka veel värisesin, siis ma ei saanud midagi teha, et mul messis istudes pisarad voolama hakkasid.

Mõtlesin siis, et okei, vähemalt ma näen täna Yoshit (bestikas Bulgaaria ajast). Tegin end siis korda, läksin õue, õues oli ilgelt rõve ilm, vihma sadas ja sitaks külm. Läksin meie kokkulepitud kohtumispaika Karlaplani metroojaama juures. Ootasin, ootasin, ei ole teda kuskil. Läksin korra punasesse et wifit saada, siis ta oli kirjutanud et jääb 15 min hiljaks. Okei, ootasin veel. Ootasin veel pool tundi, aga ei olnud teda ikka kuskil.

Lõpuks lõin käega ja tulin laeva ära, sest noh hiljaks ka jääda ei tahtnud. Ja ta oli kirjutanud, et ta on seal aga ei leia mind. Siis kui ma veel OLIN seal. Ühesõnaga me olime üksteisest mingi paarikümne meetri kaugusel, aga ei suutnud teineteist üles leida. Mida helli nohhh…
Aa ja mõtlesin veel enne laeva tulekut, et käin ICA’st ka läbi et midagi head endale lohutuseks osta. Pangakaart oli laeva jäänud. Ei noh, muidugi..

giffff

Ainus lohutus on see, et ma lähen veidi hiljem täna tööle, aga noh, ma olen üsna kindel et mu ebaõnn jätkub ka õhtul. Bwääää 😦

Avalda arvamust

