Ma olen ikka normaalne mutt küll. Natuke toidujuttu ja pilte ka!

Viimasel ajal on nii, et.. Minuga kuidagi juhtuvad igasugused asjad (vt. eelmine postitus).

Eile näiteks õnnestus mul pliit ära lõhkuda. Mees oli maal, mina kodus rahulikult koristasin ja möllasin (ja lõõritasin omaette) kuni pliidiplaati pestes pliit järsku hirmsa paugu tegi ja kogu korteris elektri välja lülitas. Saate aru, see polnud isegi sisse lülitatud!

Helistasin ruttu mehele, see oli ōnneks kohe kohe koju jõudmas. Enne, kui ta koduuksest sisse sai, püüdis mingi naaber ta kinni ja mina tahtsin ju kuulata, mis nad seal räägivad, panin kõrva vastu ust ja.. Sain uksega 😀 ürita veel kedagi pealt kuulata, eks.

Ühesõnaga see pliit oli väidetavalt juba eelmisel omanikul pekkis olnud ja ime, et ta siiani veel vastu pidas, eriti arvestades mis vatti see minult saanud on. 3 plaati + ahi tundide kaupa sees ei olnud küll igapäevane nähtus, kuid mitte ka harv juhus. 

Ja üleüldse oli see õnnelik õnnetus, sest ta küll viskas terves püstakus voolu välja, aga oleks ta veel sisselülitatuna selle vee sinna plaadi alla saanud, tähistaks ma nüüd 2.aprillil oma teist sünnipäeva. Kui ma üldse veel midagi tähistaks.

Õnneks oli meil olemas ka väike lauapealne 2 plaadiga pliit, nii et munad sain ikka ära keeta ja värvida – pildilt on 2 puudu. Roosa ja sinine.

 

Tegin ka veel küpsisetorti. Oli küll plaanis kookose-laimitort, aga selleks oli ahju vaja.. Mõtlesin, et katsetaks neid šokolaadikaunistusi, mis algul paberi peale tehakse. Kui nad olid juba piisavalt kaua külmikus olnud, tõstsin nad välja lõikelauale ja hakkasin paberilt eemaldama. Mõtlesin, mis jama see on, et esimesed tulid ilusti lahti aga järgmised olid poolpehmed veel. Ei noh muidugi, ma olin sekund tagasi kuuma munakeedupoti sealt ära võtnud. Oh mind..

Aga kook tuli ikka hea – kiivi ja banaanitäidisega.

  

Ahjaa, sushit tegin ka üleeile (ja eile). See tegevus muutub mulle aina nauditavamaks, iga kord tuleb aina paremini ja kiiremini ja puhtamalt välja. Ja ma võitsin ju MoshiMoshist riisikeetja 🙂 oh joy.. Muidu ma kokana töötada ei tahaks, aga sushit vōiksin ausõna päevast päeva rullida!

 

 

Aga muud nagu polegi öelda. Lugejad, te võiksite teada anda, millest ma rohkem kirjutada võiksin. Kas toidujutt on yay või nay? Loete te hea meelega minu äpardustest? Pildid meeldivad? Tööjutt on igav või huvitav? Niisama hala võiks olemata olla? Shoot!

Posted in elu

Avalda arvamust

