Aliexpress

Heihei 🙂 Ma tean, et minust pole mõnda aega kuulda olnud, aga miskipärast käibki minu blogimine nii, et kui hoog peale tuleb, siis ikka paar päeva tuleb postitusi järjest ja siis jälle mõni nädal pausi. Mis teha. Tegemist on jube palju olnud, ma ei mäleta, millest ma nüüd siin kirjutanud olen ja millest mitte, aga uue pliidi sain vahepeal kätte, käisin koolituskruiisil, mõtlesin pikalt-laialt elu üle järele, mässasin kodus, olin haige ja pidasin ema sünnipäeva. Ahjaa, riisikeetja sain ka LÕPUKS kätte ja katsetasin seda ka ema sünnipäeval. I-M-E-L-I-N-E. Ma hakkan vist nüüd veel tihemini rullima, kui enne 😀
Osalen ka ühel karaokevõistlusel, mis meil Eurovisioonigrupis on. Laulan Rändajaid 😀 (sorri Liisa, et ma sulle seda ei öelnud, kui nägime :D) Ma olen oma semi-finalist üks kolmest, kes laulab mingis teises keeles peale inglise. Kuigi mnjah, oma emakeeles laulmine ei ole just eriline challenge. Või siiski? Tegelikult vist on eesti keeles isegi raskem laulda. Ja see laul ei ole ka just kõige lihtsam. Ma ise arvan, et mul võimalused finaali pääseda on üsna head, aga võiduvõimalust küll pole, mõni on seal ikka nii oma videoga kõvasti vaeva näinud kui ka ilmselt lindistanud oma esitust pääris palju kordi. Ja seda PÄRIS mikrofoni, mitte Iphonega nagu mina 😀 Aga osalemisrõõm on ikka kõige suurem rõõm, tore näha, et meil grupis nii palju andekaid inimesi on!

Aga lõpuks asja juurde siis.. mulle on hakanud viimasel ajal jälle aliexpressist pakid kohale tulema.

kohviasjad
Need on siis sellised asjad, millega saab kaneeli/kakaoga/mingi muu pulbriga teha kohvi peale kujundeid. Kuluvad marjaks ära, nüüd kus ma kodus ka fancyt kohvi teha saan 😀 Seal on palju erinevaid variante ja see eur, mis ma nende eest välja käisin, oli igati asja eest.

liblikad
Sellised liblikad, 12tk oli pakis kokku. Samamoodi – täpselt sellised nagu ootasin, tugevast materjalist ja “näts” oli ka kaasas. Ei ole nendest 2-st eurist kahju. 😛

pluus1
Sellega ma olen vist kõige rohkem rahul, sest see on täpselt paras (ja ma ei pidanud isegi suurust valima, oli valik free size – ju siis ma olen maailma kõige universaalsemas suuruses). Kvaliteet on hea ja materjal niiii pehme! 4 euri.

tassialused
Kuumaalused – sest why not. 40 senti tükk, minu arust nii nunnud. Ja palju mõtekamad, kui mingid suveniiralused kuskilt soojalt maalt, sest need on tavaliselt korgist ja pealt paberist ja need lähevad väga kiiresti koledaks. Ja muidugi mis veits muigama ajas, oli see, et “kingitusena” oli kaasas patsikumm ja selline sildike. Kusjuures see patsikumm on täiega hea ja need kuluvad alati ära nii et.. yay, aga silt tekitab küsimust, et vaesed hiinlased, kas neil kääre polegi? 😦

valgendaja
Hambavalgendusgeel. Proovisin eile järgi ja töötab küll. Koostises ei ole ka mingeid kahtlasi aineid ja maitseb see geel hästi (kuigi peal on kirjas, et do not swallow, aga minu meelest mul pole eriti muud valikud :D) Neid tellisin igaks juhuks 4tk, juhuks kui hästi töötab, et ülejäänud siis maha parseldada, nii et 3 on veel alles, kes soovib ja on ees, see on mees!

Aga praegu tsau. Üks asi tuli mulle veel, seinakleebis kööki, aga see tuleb enne ilusti üles panna, siis saab ilusa pildi sellest ka! 🙂

Avalda arvamust

