Ma sain finaaalliiii

Ma saan aru, et see ei ole vist teiste inimeste jaoks mingi eriline näitaja, aga ma sain meie Eurovision Debate grupi Born to sing võistlusel finaali – ehk siis 36 osaleja seast 20 hulka. Olen realist ja tean, et võiduvõimalused on mul suht nullilähedased, sest meil on seal ikka kõvasti paremaid (ja proffessionaalsemaid) lauljaid, aga väike unistus on mul küll – saada esikümnesse.

Eilne õhtu oli meie jaoks väga pingeline, kuna pidime ootama viimase hääletaja Jacki järgi, kes oli parasjagu teel Tenerifelt koju 😀 Grupivestluses käis kogu aeg jutt ja võistluse korraldaja Daniel hoidis meid kõigega kursis. Finaalipääsenute video tegi ta nagu geimehest eurovisioonifännile kohane – glitterit täis ümbrikutest võttis finalistide nimesid välja. Nagu päris!! Mul on muidugi kahju temast, sest ta peab seda glitterit pärast oma majapidamisest veel tükk aega koristama. Võib öelda, et ta tegi iseendale Shipyourenemiesglitter’it 😀
Igaljuhul tunne on mõnus ja sellesse gruppi on nii tore kuuluda. Sellised pisikesed asjad teevad tuju nii palju paremaks.

Hetkel sõidan ma rongiga jälle rõõmsalt Tallinna poole. Seal ootab mind arst, peale seda üks tore kohtumine ja siis lähen täditütre juurde. Homme lähen TDF messile ja peale seda tööle – seekord kaheks nädalaks, suvi ongi jälle käes 🙂

Avalda arvamust

