SUVI ON KÄES! (niisama chit-chat)

Oeeehh.. ei ole jälle mõnda aega siia sattunud. Ja ega mul midagi erilist öelda polegi, jutustan niisama mis vahepeal teinud olen.
Suvi on juba põhimõtteliselt käes ja sellega seoses on ka tegemist kõvasti rohkem juurde tulnud. Tööl käin nüüd põhikohaga ehk siis kahe nädala kaupa, seega on ka vabadust 2 nädalat järjest. Vabal vahetusel sai seigeldud päris parajalt – käisime Lätis, Aluksnes näiteks. Muide, see on Võru sõpruslinn 🙂 Seal on niii ilus! Armas väike linnakene. Leidsime sealt ka ühe söögikoha, kus sai täitsa naeruväärse summa eest restoranikvaliteediga toitu. Nime ma kahjuks ei mäleta, aga ma eeldan et ega seal vist väga rohkem neid söögikohti ei olegi? Vähemalt meie ei leidnud 😀

Veel käisime Tartus Roomscapes, mis oli jälle uus kogemus. Olen alati põgenemistubasid tahtnud külastada, hea vaheldus tavapärastele kino või restorani deitidele. Ja võrreldes Tallinna analoogsete kohtadega oli see ka odav – ainult 25 eurot kambapeale. Kahjuks ei õnnestunud meil toast välja saada, aga palju puudu ka ei jäänud 🙂 Kogemus oli igaljuhul äge ja üllatasime ennastki positiivsest küljest, et täitsa arukad inimesed 😀

Esimene grill sai ka tehtud. Esimene veeskäik samuti. Vees sai vaba vahetuse jooksul lausa kolm korda käidud! Ja ühel päeval oli lausa nii soe, et sai ka randa minna. Täitsa bikiinides. Ja MINA mängisin võrkpalli! (See oli peaaegu nädal tagasi ja mul on endiselt lihased haiged :D)
Enne tööle tulekut tegime ka väikse ATV safari. Korralik adrenaliinidoos enne tööd ikka!

Ilmselt on nii mõnigi märganud facebookis minu uut lehekülge, mille nimeks “Armastus käib kõhu kaudu”. Hetkel on see küll veel suhteliselt tühi ja võin öelda, et 2 nädala jooksul sinna ka midagi ei ilmu, aga selle pärast unlikema ei pea. Üritan sellest kujundada ühe mõnusa pesakese Eesti foodie’dele (mitte et neid fb-s muidugi vähe oleks) kus erinevatel toiduteemadel arutleda, sheerin ka enda katsetusi ja ootan igati kõiki oma nippe, avastusi ja kätetöid sinna jagama. Hetkel on mul käsil iseendapõhine projekt, kus ma sunnin ennast rohkem küpsetama. Võib öelda, et kokata üleüldiselt ma oskan, aga küpsetamisskill on küll alla arvestust. Samas, arusaadav – ei ole ei mina ega ka minu teine pool eriline magusasõber ja tihtipeale jäävad minu käkerdised lihtsalt järgi. Ohhh, oleks juba lapsed, keda magusaga paksuks nuumata… 😀 (NALI!)

Avalda arvamust

