Teine ring paleot

Ehk mõni mäletab, et mõnda aega tagasi proovisin paleotoitumist, kuid nagu alati, andsin kohe alla. Mulle tundus, et justkui ei oleks nagu mitte midagi enam süüa ja ei tahtnud tol hetkel oma elu ikka nii keeruliseks elada. Vabanduse leiab muidugi alati, aga viimasel ajal on mu huvi selle toitumissuuna vastu jälle tõusnud.

Meelde tuli ta mulle siis, kui mehega Apollos käisime – olid vaja mõned kinkekaardid ära realiseerida, enne kui ära aeguvad. Tema leidis endale tatoveerimispiibli, mina suundusin kohe kokaraamatute juurde ja pärast 10-minutilist kaalumist Gordon Ramsay tervislike toitude raamatu ja Ardi Ravalepiku “Paleotoitumise” vahel, otsustasin osta just viimase. Esiteks mulle meeldib kohutavalt tema kirjutamisstiil, see on humoorikas, aga samas väga informatiivne. Ja kõik on väga lihtsalt lahti seletatud. Teiseks see info, mis tal seal on, on http://www.paleo.ee leheküljel nii kui nii tasuline ja noh.. mulle tundus, et see on raamat, mis võiks riiulis olemas olla. Seal on ka palju retsepte – nii soolaseid toite kui magustoite ja isegi smuutisid.

Paari päeva pärast oli ta mul läbi, aga nagu raamatus soovitatud on, võtsin endale veidi mõtlemisaega, et aru saada, miks ma seda teha tahan, mida see mulle annab ja kuidas ma oma eluga üldse edasi tahan minna. Selle nädalavahetuse veetsin maal vanemate juures ja esimest korda elus ma ei õginudki seal end ogaraks. Vaatasin kogu toitu hoopis teise pilguga ja nüüdseks, umbes nädal aega peale raamatu läbisaamist, on mul selge – JAH, ma võtan vastu Ardi Ravalepiku paleo 30 päeva väljakutse. Esialgu. Siis on mul mingi eesmärk ja siht olemas, kuhu poole püüelda.

Täna õhtul tegin juba kodus uute reeglite järgi süüa, aga kuna päeval sai siiski mäkis käidud, siis alustan ma homsest. Seega väljakutse lõppkuupäevaks saab 29. juuli. Loodame siis, et seekord läheb paremini ja ma ÜRITAN teha iga nädal enesetunde kohta postituse ka.

Muud juttu siis niipalju, et lõpuks võtsime oma korteri remondi ka ette. Hakkasin eelmisel nädalal tapeeti seinast kakkuma ja nagu saatuse tahtel nägin õhtul reklaami, et bauhofis kõik asjad -25%. Esmaspäeval käisime seal siis ära ja saime endale täpselt sobiva tapeedi külalistetuppa. Võrru tagasi jõudes põrkasime läbi ka K-Rautast ja sealt saime imeodavalt külalistetuppa parketi. Samal õhtul koorisime juba suurema osa tapeedist maha, teisipäeval võtsime tapeedieemaldajaga veel viimased jäänused ja kolmapäeval hakkasime tapeeti panema. Vaatamata sellele, et mõlemad seda esimest korda tegime, saime suurepäraselt hakkama (enda arvates :)) ja tuhin on igaljuhul täiega sees ja visioon toa valmislookist selge. Sellega seoses ka küsimus, kas keegi teab, kust saaks neid vanaaegseid ringikujulisi musti pistikupesakatteid?

Aa, täna käisime Rummul ka ära – teate küll, seal Eesti helesinise laguuni juures. Endalegi üllatuseks ronisime me sinna mäe tippu ka. Ja mitte sealt, kus normaalsed inimesed ronivad, vaid ikka teiselt poolt, järsu serva pealt. Hea trenn oli ja see kõik tänu sellele, et geocachingu app’i taipasin tööle panna. See juhatas mu pikema jututa mäkke 😀

Ma praegu ei viitsi üldse siia pilte panna, aga mingi päev teen ainult piltidest postituse ka. Vahepealsetest tegemistest, kulinaarsetest saavutustest ja noh mõni retsept ka ehk 🙂

Seniks aga olge nummmiiiid!

Avalda arvamust

