10 asja, milleta ma köögis elada ei saaks.

Mallukas kirjutas oma blogis nii toredasti sellest, et mõtlesin, et see võiks omamoodi TAG’iks saada blogimaailmas. Oli väga huvitav lugeda ja loodan, et teisedki blogijad postitavad sellel samal teemal.
Siit tulevad minu 10 asja:
1. Kas on veider, kui ma alustan nimekirja küüslauguga?
Soolaste toitude hulgas on väga vähe roogi, kus ma sees küüslauku ei kasuta. See on must have nii mugula, kui ka pulbri kujul. Tihti juhtub, et terve trepikoja on küüslaugu praadimise lõhna täis 😀 Mmmm..
2. Basiilik. Hetkel saan seda oma aknalaua pealt ja seda lisan samamoodi väga paljudesse toitudesse ja suupistetesse.
3. Konjak. Sest et mu lemmikkaste steak’i kõrvale on just konjaki-koorekaste.
4. Nam pla kalakaste. Lõhnab jube rõvedalt, aga on aasia toitudes asendamatu.
5. Tomatid! Eriti just need suvised rikkaliku maitsega. Ka neid korjan sel aastal rõdu pealt (küll väikeses koguses, nii et poest peab ka ostma, kuid siiski )
6. Punane sibul – sarnaselt küüslauguga läheb ka see mul vääääga paljude roogade sisse.
7. Mandlijahu – viimase aja lemmikleid. Üritan võimalikult pähe tarvitada nisu- ja teraviljatooteid ja mandlijahu on üks väga mitmekülgne alternatiiv, sellega saab nii palju teha 
8. Tšillipulber/tšillikaunad – sest mida teravam on toit, seda parem! 😛
9. Kanaliha! Ma sööks iga päev kana. Sealiha mulle ei maitse eriti, sest miskipärast on sel minu jaoks veider metallimaitse juures. Veis on aga igapäevaseks söömiseks liiga kallis, niisiis on tüüpiline valik kana ja hakkliha vahel.
10. Avokaado. Kuidas ma selle küll ära unustada sain? Seda ma muidugi tavaliselt toidu sisse ei lisa, sest see on lusikaga otse koore seest süües juba niigi hää 

Posted in elu

Avalda arvamust

