Trennimutt ja blogilooder

Hellooouu..

Suht masendav, et ma blogisin viimati 1. augustil (!!). Siis oli ju veel täiesti arvestatav suveaeg, nüüd on minu jaoks juba täiesti talv.. Eks vahepeal on tegemist ka olnud, remonti kõvasti tehtud ja kõige suurem muutus – ma võin täitsa julgelt nüüd välja öelda, et olen jälle trennilainele saanud ja õppinud seda kohe täiega nautima. 🙂

Ega mul vist muust kirjutada ka ei ole, noh, võiksin ju rääkida, et sain lõpuks põhikohaga tööle ja eks töö juures juhtub ikka kogu aeg igasugu põnevaid asju, aga samas ma siiralt kahtlen, et see tegelikult kedagi huvitaks. Ma ei tea, kuidas teil, aga mind ajavad küll üldiselt teiste inimeste tööjutud suht haigutama. Kuigi njah.. ausalt öeldes ajab mind viimasel ajal kõik haigutama. Nii meeletu väsimus on, lisaks veel igasugu peavalud ja kõhumured, aga ma arvan/kardan, et see on vist vale toitumise süü..

Sel korral otsustasin ju üks samm korraga võtta, et kõigepealt harjutan end trennis käima ja siis hakkan toitumist korrigeerima. Ütleme nii, et see on teinud elustiilimuutuse minu jaoks oluliselt kergemaks, aga kui ikka ebakorrapäraselt süüa ja toitumist mitte väga jälgida, siis seda jaksu ikka ei ole tegelikult nii palju, kui võiks olla.

Aga asja juurde siis.. Võru Spordikeskuses hakkasin regulaarselt käima vist umbes 2 kuud tagasi. Vanad head rühmatreeningud – peamiselt selg-kõht-tuhar, aga üsna kiiresti  õppisin ka Zumbat armastama. Proovisin ka Stripdance’i, mis oli kah päris põnev, kuigi mitte väga koormav, aga pühapäevasesse päeva sobib see hästi. Paar nädalat tagasi ostsin endale ka jala/käeraskused (1kg) ja tegin nendega rabas kiirkõndi (5km). Võttis ikka väääääga läbi! 😀

Eelmisel töövahetusel käisin läbi kõik Tallinna Myfitnessid, sest proovitreening maksab seal ainult 3 euri. Avastasin, et tegelikult, kui ma igal Eesti poolel trennis käiksin, tasuks see kuupilet täitsa ära. Mulle piisab ju päevapaketist küll, ega ma peale kella 3 ei saakski minna. See vahetus tegingi selle kuupileti ära ja tunne on mõõõõõnušš.

Myfitnessis olen proovinud Bosu, TRX, Selg-kõht-tuhar ja nüüd ka jõuksi ringtreeningut. Asi, mis mulle üldse ei meeldi, on TRX treening, sest ma ei jaksa seal suht mitte midagi teha ja seega teen ma asju valesti (osaliselt oma hüpermobiilsete liigeste süül) ja seega mul hakkab keha valutama ja õhh.. ei. Kõige rohkem meeldib mulle vist Bosu, ringtreening, kus eile esimest korda käisime, oli ka päris tore. Nii võib veel jõuksihirmust lahti saada.

Äge on see, et tulemusi on juba täiega silmaga näha-tunda. Pannes 2 pilti kõrvuti (tegin enne pilti ja siis umbes poolteist kuud pärast trenniga alustamist, panin pildi ka NAISED TRENNI! gruppi üles) on vahe juba praegu niiii suur. Grupis sain ka palju tagasisidet, üle 200 like pildile ja palju innustavaid kommentaare. See, kui teised ka ütlevad, et vahe on tõesti näha, annab nii palju motivatsiooni 🙂 Põhilised muutused on: kannid on palju rohkem trimmis, reied on siledamaks-saledamaks muutunud ja sangad on kõvasti väiksemaks jäänud. Ja seda kõike nii lühikese ajaga..

Käisin ka Myfitnessis kehaanalüüsis, seal tuli välja et ma olen NORMAALNE. Ehk siis, mu kehatüüp on kõige keskmine, ehk normaalne. Samuti on kõik näitajad seal täpselt normaalse keskel, aga noh, nagu ka loogiline on, ületab rasva% lihast ja see on midagi, mille kallal tööd teha. Aga küll jõuab, aega on 🙂 Küsisin ka oma liigesteprobleemi kohta nõu ja minu üllatuseks soovitati mul hoopis rohkem jõutrenni hakata tegema. Olen alati arvanud, et peaksin sellest pigem hoiduma, et mitte neid küünarnukke/põlvi ülemäära väänata, aga näete siis..

Okei, nüüd sai küll pikk jutt, ja kõik ühel teemal.. nagu koolikirjand juba. 😀 Siinkohal ma ka lõpetan, loodan, et järgmine postitus tuleb veits kiiremini, aga eks seda näha ole, kuda see motipoiss mind külastada kavatseb. Seniks aga, tsauki ja ärge ära külmuge! 🙂

Avalda arvamust

