Intervalltreening & võrdluspildid

Heihei! Käisin siin ükspäev Spordikeskuses külastamas rühmatreeningute ainukest punast (ehk siis kõige raskemat) trenni, intervalltreeningut. Mõtlesin, et midagi hullu ju ei saa juhtuda, kui ma seal väga millegagi hakkama ei saa. Panen pea longu, tulen tulema ja kunagi enam tagasi ei lähe. AGA.

  1. Tunniplaanis on roheline ja punane värv põhjusega. See trenn oli niiiiiiiiiii raske 😀
  2. Vaatamata sellele, et mul poole tunni pealt vesi otsas oli, pilt tasku tahtis minna rohkem kui ühel korral ja veremaitse kurgus oli korralik, kavatsen ma sinna trenni tagasi minna.

See ei ole nagu TRX trenn, kust ma tulen vihasena ära ja tõotan pühalikult, et ma never-ever oma jalga sinna enam ei tõsta. See trenn oli rohkem selline, et pingutangi see tund aega, nagu homset poleks, siis lasen end lõdvaks ja järgmisel päeval on nii hea olla, kõik lihased tuletavad meelde, kui korralikult trenni sai tehtud.

Nagu ma aru sain, siis need 5-6 inimest, kes peale minu seal veel olid, on käinud juba 2 aastat koos seda trenni tegemas ja uusi satub sinna uudistama suht harva. Mind võeti päris kenasti vastu, kõik olid nii sõbralikud ja toredad ja endalegi üllatuseks lubasin ma järgmine kord jälle kohal olla. Ilmselt ei tuleks see kõne allagi, kui oleks tegemist mõne teise trenniga, kus palju inimesi ja kõigil siiralt savi, kes ma olen ja kuidas hakkama saan.

Homme on minek Tartusse Myfitness Weekendile. Ei suuda ära oodata, sellest tuleb vinge päev. Suudaks ainult ära otsustada, millistesse trennidesse minna ja millistesse mitte. Ilmsegelt kõikidesse ei jõua, sest trennid on üksteise otsas ja vahepeal peab hinge ka tõmmata saama.

Ja nüüd siis asi, mille tegemises ma olen kaua kahelnud, aga vaadates, kui palju positiivset vastukaja see pilt NAISED TRENNI! grupis sai, siis tuleb vist siia kah üles riputada. Ühesõnaga võrdluspilt enne trenni tegemise alustamist ja pilt nüüd (õigemini, paar nädalat tagasi – kogusin nii kaua aega). Kindlasti teen ka tulevikus pilte, mida sellesse ritta lisada. Päris üllatav, et selline tulemus on saadud kõigest 1,5 kuuga. Niimoodi võib loota, et aasta pärast on mul juba sixpack ja rannas käies ei pea kõhtu peitma 🙂

3pilti 3piltikõrvalt 12212478_838132656299597_971563127_n

Kindlasti pean ma üks hetk oma toitumise tõsisemalt kätte võtma, aga praegu ei ole veel see hetk. Üks samm korraga. Esimene samm oli õppimine trenni armastama, teine samm oli üks teine asi, mida ma siia avalikult ei kirjuta. Nüüd ongi jäänud veel toitumine ja siis võib oma eluviisiga 100% rahul olla. Kõige suuremaks unistuseks on see, et kunagi ehk kuskil natuke nagu võisteldagi äkki? Muidugi ma veel ei tea, mis kategoorias ja kui tõsiselt, kas kuskil kulturismi poole või hoopis jooksuga seoses 🙂

Avalda arvamust

