Korralik patuõhtu, no regrets ja tagasi reele

Laupäeval käisin Tartus Myfitness Weekendil. Seal oli tore, kuigi käisin ainult kahes trennis – deepwork ja bodyart. Bodyjammi läksin ka, aga sealt lahkusin poole pealt, sest minu arvates võttis treener natuke liiga kiirelt asju edasi ja minu juhe oli lõpuks juba nii koos, et otsustasin hoopis pessu ära minna. Natuke kahju, et BAX’is ei käinud, ilmselt kui oleks teadnud, milline bodyjam on, siis oleks hoopis sinna läinud. Ja tegelikult pealt vaadates tundus Yogafunc ka väga mõnna. Aga kuna esimesed trennid võtsid mu käed (küünarnukid) korralikult läbi, siis ma ei julgenud väga midagi teha enam. Küünarnukkide ja põlvedega on mul see hüpermobiilsete liigeste teema, mida ilmselt mu tuttavad kõik teavad, mittetuttavad võivad guugeldada. Väga rets värk igaljuhul, aga usun, et teadlikumalt treenides saan selle ilusti-kenasti kontrolli alla 🙂

Ok, nüüd ma läksin küll teemast kõvasti kõrvale, tegelikult ma ei tulnud siia sellest üritusest väga kirjutama, kui, siis üks soovitus veel korraldajatele, mille ma sinna tagasiside lehele ka kirjutasin – spordiüritusel oleks kena, et kui te mingit jooki tasuta jagate, siis võiks see olla tavaline vesi. Ma tean, et sponsoreid ei saa päris niisama valida, aga Vitamineral oli küll selline natuke halb valik. Mina ise vett kaasa ei võtnud, sest eeldasin, et saan seda koha pealt osta, aga ainus jook, mis valikus oli, oli ülemäära magus Vitamineral, mis kahjuks ei kustuta janu.

Peale üritust käisime Suudlevates tudengites söömas ja läksime Meat Marketisse kokteilitama. Jõin seal 3 kokteili (enne jõin tudengites ühe Ginger Joe ka)- võib tunduda küll, et pole ju nii palju, aga kuna need on päris suured joogid, siis oli kõht lõpuks korralikult ikka punnis. Kõrvale näksisime veel juustu ja võtsime kamba peale ühe böffi ka (proovisin seda elus esimest korda ja saan nüüd aru, miks Marimell seda nii väga armastab, vaadake lingile klikates ise, kui palju ta sellest bloginud on :D), see oli imeline!

Ja nagu sellest veel vähe oleks olnud, oli vaja veel Sheriff Salooni liikuda, kus tellisime kamba peale (5 inimest) 30 chicken wingsi, kananagitsad, küüslauguleivad ja nachod. Lisaks 2 kokteili, ja kuna menüüs koostisosi kirjas polnud, usaldasime intuitsiooni ja saime seetõttu kõige kohutavamad kokteilid, mida soovida võinud oleks. Minu oma oli Salmiakkiga tehtud, say no more.. Nii et jõime vett ja olime normaalsed. 😀

Kõht oli koju sõites ikka niiiiiiiiiiiiiiiii täis, ägisedes veeretasin end magama. Magasin une korralikult täis, aktiivsusmonitor väitis, et sain 12h deep sleepi. Lõpuks ometi sain korralikult magada! Sõin hommikuks kaasa tehtud omletti ja liikusin edasi trenni. Õhtuks sõime – nagu endale lubasime – midagi mõnusat, kerget ja tervislikku. Soe kanasalat, mis lihtsalt viis keele alla, mmm… Retsepti panen ka ilmselt millalgi siia üles, oleks kuritegu seda mitte teistega jagada.

Lõppkokkuvõtteks ütlen sellel söögiteemal, et mul on toitumise suhtes jällegi uus moto. Otsustasin, et toitun lihtsalt nii, nagu parasjagu isu on, aga nii, et asjad oleksid tasakaalus. Ei mingeid kindlaid piire ega reegleid, võin endale lubada kõike mõistuse piires. Võin vabalt hunniku nagitsaid ära süüa, kui ma neid ise naudin ja olen nõus pärast selle pärast kõhtu valutama. Ja teate, selline mõtlemine teeb õnnelikuks, ausõna! Ma teen palju parema meelega trenni ka tänu sellele. Nii et ei mingit paleot, taimetoitlust, lihadieeti või ma ei tea mida. Magusat võin ka süüa, kui isu on. Keegi ei keela mind ju peale minu enda. 🙂

Homme ootab mind ees jällegi intervalltreening, ei suuda ära oodata! Nüüd aga poen diivanile kerra ja hakkan Cocktail’i filmi vaatama. Igale bartender’ile siiski kohustuslik “kirjandus”. 😉

Avalda arvamust

