Otsingusõnad

Nooniii.. igal eeskujulikul blogijal ilmub every now and then selline postitus, kus tuuakse välja põnevamaid/naljakamaid/idiootsemaid otsingusõnu, millega on jõutud nende blogisse. Kuna mul on ka neid juba omajagu nende 2 aasta jooksul kogunenud, siis mõtlesin, et saan ka omaltpoolt täitsa mõned välja tuua. Minu arvates on selliseid postitusi jube põnev lugeda, saab korralikiult naerda, minu omade puhul ilmselt seda nalja veel nii palju pole, aga tegelikult olen ma päris vähe postitanud ka. Ja just seda järjepidevust jääb mul kõvasti vajaka, see on probleem, millega ma hetkel tegelengi. Üleüldse, mitte ainult blogi mõttes. 🙂

Kõige rohkem on mu blogisse muidugi jõutud kirjutades aadressiribale lihtsalt “kuut6bine”. Üsna lihtne ja loogiline. Veel on leidnud tee siia inimesed, kes on lootnud lugeda arvustust mõne toidukoha kohta (Hermani pubi, Vaksali pubi, “Sweet Rosie halb teenindus” (mina mäletan küll, et teenindus oli väga okei), lastega Otepääl söömas)

Palju on otsitud ka infot ka Iconfiti kohta (Iconfit mõju, iconfit rasvapõletus). Hetkel olen ma küll rohkem batoonikeste usku. Jõin neid protein shake’e mingi nädalakese aga esiteks need ei täida absoluutselt kõhtu ja teiseks nende maitse muutub juba nädalaga üsna eemaletõukavaks. Sellessuhtes on batoonikesed kõvasti paremad, et nad annavad energiat sama palju (kui enne treeningut kõht tühi on aga suurt sööki ei taha süüa), täidavad ka natuke kõhtu ja ilmselt on ka asi natuke psühholoogias kinni, et kui kõht tühi on, siis tahaks ju midagi ikka süüa ja närida, mitte juua. Siinkohal näitaks teile oma saaki Myfitness Weekendilt 😀 Pole ju paha?  :

batoons

Siis on tahetud veel nõu igasuguste koduste (remondi)tööde osas (tapeediliim klompis, asjad ära visata, parketipanek, põrandaliist ja laeliist sama (ok, see tekitab natuke küsimusi minus, samas, miks mitte, kui endale meeldib? Lakke vast puitliistu ei pane, aga plastik peaks täitsa sobima :)), tapeet läks viltu (tegijal (ja esimest korda tegijal) ikka juhtub. järgmine kord läheb paremini, püüa see vildakus lae alt siis laia laeliistuga ära katta :D).

Viimaseks jätan sellised huvitavad terviseprobleemid nagu kips võeti maha ja tekkis palavik ning kurjast vaimust vaevatud. See viimane on asi, millega ma saan tõesti aru, et siia blogisse jõuda võib. Liigagi tihti vaevab mind ennast ka see sama probleem. Esimese puhul kahjuks ei oska üldse aidata. Miskipärast ei taha ma uskuda, et kipsi mahavõtmise ja palaviku tekkimise vahel otsene seos võiks olla, samas olen ma viimasel ajal avastanud, et kõik võib võimalik olla. Enam ei vii mitte oma sümptomite guugeldamine vähi/HIV/surmani, vaid raseduseni. ÕUDNE! Ja siis inimesed arvavad end rasedaks, arvavad et neil on õigus käituda nagu rasedal, sest nad on ju rasedad, kuigi tegelikult on lihtsalt kõige kergem külmetus. Minul on viimased 7 päeva olnud nina seest ülikuiv, nii kuiv et lausa valus ja raske on hingata. Dr. Google ütleb, et rase 😀

Avalda arvamust

