Jõuluootus!

Kuna poed on juba ilusti-kenasti jõuluasju täis, blogijad (keda ma jälgin liiga palju ilmselt) kirjutavad kõik üksteise võidu jõuludest, lahingust kunst vs. päriskuusk, mida lastele jõuludeks kinkida ja nii edasi, siis on mul tulnud ka nii meeletu jõuluisu juba peale! 😀

Lapsepõlvekodus toodi meil alati kuusk tuppa 22.-23. detsembril. Ei aidanud minu mangumine, et pliiis pliis toome varem, nii paljudel juba on, meie saime kuuse ikka jõululaupäevaks. Siis otsustasingi, et minu kodus saab kuusk alati detsembri algusest toas olema. Muidugi ei arvestanud ma sellega, et kuusk okkaid ju ajab ja seda pole lihtsalt puhtfüüsiliselt võimalik nii kaua toas hoida. Ideaalis on ta mul aga toas ka terve jaanuarikuu. Ja kuna oleme täpselt jõuluajal 2 nädalat tööl, siis ei ole kedagi, kes seda segadust koristaks siin vahepeal.. ja nii edasi. Sellepärast saigi eelmine aasta vastu võetud otsus, et soetame endale kunstkuusekese. Ja kuigi see kunst ei tee kuuselõhna, siis ilus on ta ikkagi ja jõulumeeleolu loob ka. Ütlesin juba nädal tagasi, et uuhh, tahaks juba tööle minna, siis jõuab vaba vahetus kiiremini kätte ja saab kuuse püsti panna ja ära ehtida 🙂

Jõulukingitused tulevad meil ilmselt sel aastal päris praktilised, mina loodan oma köögi ja kokandusraamatute arsenali täiendada, muud ei olegi vaja. Kaasa tahtis kah ühte raamatut saada. Oh seda täiskasvanuelu 🙂

Kurb on muidugi, et jõulud tööl veedame ja nii senikaua, kuni laeva peal töötame, sest meie vahetus jääb vist igavesti jõuluajaga kattuma. See tähendab ka seda, et töölt tulles peame aastavahetusega samal ajal veel vähemalt kahed jõulud ära pidama, kui mitte kolmed. Ja üks neist on teisel pool Eestit.

IMG_7678
Mina meie kuusekesega eelmisel aastal. Sel aastal saab kuusk enda alla uue vaibakese, mille minitutorial tuleb ka siia üles. Ja ma siiralt loodan, et sel aastal ei ole mu käsivarred enam nii pontsakad 😀

Avalda arvamust

