Võitsin tasuta piduliku õhtusöögi 8-le! Jeee..

Siit tuleb nüüd postitus, mille ma juba ammu-ammu kirja tahtsin saada, aga kahjuks läks meelest ära.

Alustama peaks vist sellest, et suve lõpus käisime Vastseliina laadal. Seal täitsime ära mingid loosikupongid, et võita reisi kuskile (vist oli Tenerifele, aga no pole tähtis antud hetkel). See tädike seal rääkis lahkesti, et jaaa, täitke ära, kutsuge sõbrad ka täitma ja täitke ise veel nende eest, keda kohal ei ole ja kes täita ei saa. Panimegi siis mehega sinna igasugu inimesi kirja – sõbrad, emad-isad, vanaemad jne. Tore ju, kui tänu meile kasvõi keegi teine reisule saaks.

Nüüd mingi kuu aega tagasi helistati mu mehele, et tema ema võitis selle loosimisega. Mitte küll peavõitu, aga ühe toreda ja meeleoluka õhtusöögi restoranis (või on see kohvik?) L.U.M.I. Seletas siis sellele tädile, et ema kahjuks ei saa tulla, kuna ei viibi hetkel Eestis. See ütles, et ei ole hullu, tulge siis ise. Ja võtke 7 inimest endaga kaasa ka, pakume õhtusööki, kohvi ja magustoitu, kõrvale juua, ühesõnaga täispakett.  Mõtlesime et muidugi, kui tasuta saab, tundsime end veel jube õnnelikena. Asja juures oli väike aga, et seal on kohal ka Eastcon’i tooteesitleja, kes siis vahepeal natukene räägib nende toodetest, kuna siiski nende firma poolt võidetud asi.

Kõik tundus ilus ja tore, mina käskisin mehel veel uurida, et kas saab valida menüüst endale toidud või on mingi kindel ports kõigile. Noh, et saaks äkki eeltööd teha ja prae juba välja valida. Tädi vastas, et kindel toit on, aga et saab valida, kas kana või siga. Mõtlesin, et noh, peaasi, et kanagi saab, kuna siga ma ei söö. Sisetunne küll ütles, et raudselt on mingi ala “kartulipuder, kodused kotletid, peedisalat ja jahukaste”, sest et kui oleks olnud, siis ma sinna läinud ei oleks. Mul olid tegelikult tol õhtul teised plaanid, mis ma selle õhtusöögi pärast ära jätsin.

Võtsime kaasa peale enda veel 2 inimest, mehe vanemaealised sugulased. Kohale jõudes istutati meid ilusti maha, juhatati eraldi ruumi, teistest külastajatest eemale, esitleja oli igati viisakas, tõmbas toolid laua alt ära, et naised istuda saaksid, jne. Siis rääkis sellest firmast, kiitis taevani neid tekke-patju,  seletas, et miks need paremad on, kui näiteks meie vastostetud suletekk ja suvalised maksimarketi padjad. Näitas pilte hirmsatest tolmulestadest ja rääkis sinna  juurde hirmujutte, sealhulgas pidas vajalikuks mainida ka fakti, et ta ise 20 aastat samade tekkide ja patjadega maganud on, ILMA voodiriieteta, sest lambavill on nii puhas ja ei lähe never mustaks ka.

ross.gif

Kui meile toit toodi, pidin kõvasti naeru tagasi hoidma. Valida me ilmselgelt midagi ei saanud, taldrikul olid pisikesed ahjukartulipabulad, punane (peedi/kapsa, ei tea) salat, SEALIHA ja jahukaste. Kartulid olid seest pooltoored, liha oli nii kõva, et isegi meie noored hambad ei hakanud peale, rääkimata siis vanematest inimestest. Kaste.. uhh.. Kuna kõrvale pakuti ainult tavalist kraanivett kannuga, siis tellisin endale pokaali veini, mis oli vähemalt väga hea. Kahjuks jäid meil kõigil söögid järgi, vähemalt mingi osa sellest taldrikutäiest, sest no tõesti, ei olnud hea..

Siis tuli see mees tagasi, ja tuli välja, et ta ei olnud oma jutuga sugugi lõpetanud. Rääkis veel kuskil sama kaua, samal ajal toodi ka kohv ja magustoit, milleks olid mõned suhkruküpsised :D. Siis hakkas ta lõpuks ka rahast rääkima ja no me pidime pikali kukkuma, mis hinnad.. kust nad võtavad sellised hinnad, päris ostan endale kuupalga suuruse summa eest mingi teki. Seda enam, kust võtavad vanainimesed, kellele ta oma ajupesu eelkõige tundus suunavat, selle raha? Kui meie seltskonnas olev vanem mees hakkas pisut ühe kattemadratsi peale huvi üles näitama, siis kohe juba arvutati talle paberi peal täpne summa välja, kui ta ütles, et tahaks selle peale mõelda natuke, öeldi et nii odavalt saab ainult esitlusel osta, hiljem on juba kallim. Ja et kui järelmaksuga tahab, siis enne tekki kätte ei saa, kui on kõik osamaksed tehtud 😀

Ta tahtis ikka veits mõelda, selle peale täitis see mees mingisuguse nö. lepingu või asja juba, ja pani südamele et ta kindlasti siis helistaks ja annaks oma otsusest teada, et nii oleks viisakas ja blablah. Ilmselgelt tegime talle tagasiteel autos selgeks, et unistagu edasi sellest kattemadratsist, ta on puhta loll, kui selle ostab. Tõsi küll, midagi me endale siiski soetamise. Mina sain endale laamavillast seljasoojendaja. Seda oli mul nii kui nii hädasti vaja ja 20€ ei olnud väga tappev summa.

Aga aru ma ei saa sellest siiski, tegelikult see on ju täielik inimeste eksitamine? Kui öeldakse, et pidulik õhtusöök restoranis, siis ma ju ootan ka seda. Oleks keegi natukenegi maininud, et toidul pole restoranikvaliteediga suht midagi pistmist ja et see esitleja mitte lihtsalt ei tutvusta neid tooteid, vaid peab pooleteisttunnise loengu väga agressiivse müügitaktikaga, siis ma ju ilmselgelt ei oleks sinna läinud. Eriti veel, kui mul tol õhtul juba tegelikult muud plaanid olid. Nüüd muidugi, guugeldades, tuleb välja küll, et neid inimesi, kes seal õhtusöökidel käinud on, on ilmselt tuhandeid. Ja kõigil ikka sama kehvad kogemused. Eile helistati ka mu emale, ema ütles viisakalt sellest õhtusöögist ära. Täna helistati uuesti, sama jutuga. Ema vastas, et te juba eile helistasite ja mul ei ole selliste asjade jaoks aega 😀 Õige. Ja ma loodan, et kui kellelgi minu lugejatest peaks kunagi selline pakkumine tulema, siis palun, ärge võtke seda vastu, raiskate lihtsalt aega. Juhul kui kõht muidugi väga, väga tühi pole!

 

4 thoughts on “Võitsin tasuta piduliku õhtusöögi 8-le! Jeee..

  1. Mul “võitis” ka vanaisa mõned aastad tagasi sarnase loosi. Teadsime juba ette, et ilmselt mingi promomine tuleb sealt, aga kuna me oleme koos olles kõik päris naljakad ja veidrad inimesed, ei lasknud sellest heidutada. Nalja pärast küsisime ka küsimusi toote kohta ja onu jättis mehele vist isegi mulje, et on huvitatud. Pärast pidime ka täitma sedeli, et ta saaks ka meie tuttavatega ühendust võtta. Ma siis mõtlesin endale sõbra välja (nagu ka kõik teised pereliikmed).
    Toidus kusjuures ei pidanud pettuma. Võidu kohta oli vägagi maitsev söök ja tore õhtu.

    1. Ma olen nüüd netist lugenud erinevaid kogemusi selle õhtusöögi kohta, mõnel teisel on ka ikka vedanud ja samas on veel kohutavamaid kogemusi olnud kui minul. Ei tea, millest see oleneb siis. Mind eelkõige häiris just see, et peibutavad mingisuguse “võidetud piduliku õhtusöögiga” ja tegelikult koguvad niimoodi lihtsalt uute inimeste andmeid ja teevad mingit korralikku ajupesu kohapeal 😀

  2. Kunagi võitis mu tuttav sama asja, pandi veel pidulikultki riide, sest pidi väga peen koht olema. Toit oli sama olnud, nagu siin kirjeldatud. Ning väga halb. See, kes selle “võitis” oli tõsiselt pettunud, et niimoodi inimestega tehakse.
    Pottide ja pannidega on mingi sama asi. Hind on üli kallis. Aga ma usun, et sellise “võidu” peale reageerivad paljud, kes ei tea, et tegelikult on see petu värk.

Avalda arvamust

