Mina vs. pohmakas

No see on vist kõigile suht teada fakt, et alkoholi ma palju ei kannata. Seda just eriti järgmise päeva ehk pohmaka osas. Piisab väga vähesest, et mulle tuumakat tekitada. Ja iga aastaga läheb see aina hullemaks!
Kuidas ma siis sellega võitlen ja endast õhtuks enamvähem inimese teen?

  1. Tõenäoliselt läheb mul väga vara hommikul, olenevalt magamajäämise ajast, uni korraks ära. See on see hetk, kus ma mõtlen, et OMG, seekord peab vist maoloputuse tegema, aga selle asemel pigistan ma endale sisse 2 klaasi vett. Kui on, siis 1 klaasi panen sulama C-vitamiini tableti. Ja kui jaksu on ravimikapi juurde loivata, viskan sisse 2 valuvaigistit ka.
  2. Siis lähen tagasi voodisse ja magan edasi. Peale lõunat ärkan uuesti ja olek on natuke parem, kuid ikka mitte väljakannatatav. Paar tundi läheb aega, et ma reaalselt voodist välja tuleks ja siis ilmselt sellepärast, et põis enam ei kannata..
  3. Lähen tagasi voodisse ja võitlen iseendaga, et mitte minna oksendama. Ükski asend pole piisavalt mugav, nii et astun jälle voodist välja, otsin kohta kus vedeleda, aga mitte kuidagi ei ole hea. Pikali on aga kõige hullem.
    giphy
  4. Siis tulevad isud. Vett ma lõpmatuseni kaanida ei suuda, sest see on noh.. maitsetu. Tõenäoliselt hakkan elukaaslasele poenimekirja koostama. Sinna kuulub palju asju, kuigi tegelikult väga süüa ei suudagi. Tänases listis olid: PURE greibimahl (uus lemmik fanta asemel :D), kiirtomatisupp, avokaadod, singi-juustustritsel ja sushi.
  5. Siis ma söön ja söön ja joon ja vaikselt hakkab inimese tunne sisse tulema küll, kuigi paha on olla päeva lõpuni. Ainult uus magamine päästab mind sellest pea- ja lihasvalust. Lihasvalu on ikka eriti rets, nagu oleks hullult trenni teinud, aga siis tuleb meelde, et ma ei ole juba poolteist nädalat trennis käinud. #piinlik #hommelähen #maluban
  6. Ja noh, viimane etapp on see, et endast hakkab hale ja see hädisus pakub nalja. Ja siis tuleb vana hea klassika “Ma ei joo enam mitte kunagi!”.

 

Posted in elu

Avalda arvamust

