Aliexpress vol miljon

Täna postkontorisse minnes oli mul sees suur põnevus, sest ma teadsin, et mind ootab seal ees kõige kallim asi, mis siiani sealt tellinud olen ja mille pärast ma seda tollivärki tegema pidin. Lisaks veel 2 riideeset. Peaks mainima, et riietega olen ma tegelikult kõige rohkem kordi ämbrisse astunud, nii et olin üsna ärevil 😀

Ühesõnaga..

Nutikell, mille leiab siit (link)

Ise maksin selle eest 11.11 ostufestivalil 25,58€. Ütleks, et see on oma raha ja seda tollijama igati väärt! See töötab jumala hästi, seal on ülipalju erinevaid funktsioone peal, näiteks sammulugeja, sleep monitor, aktiivsuse meeldetuletaja.. lisaks saab selle ühendada oma telefoniga ja sellega kõnesid ja sõnumeid vastu võtta, ka helistada ja sõnumeid saata (kuigi mnjah, trükkimiseks on ekraan ikka veits väike :D), saab ka panna sisse SIM-kaardi ja seda eraldi “telefonina” kasutada. 1,3MP kaamera on ka, mis noh.. ei ole suurem asi kvaliteediga aga sellisele vidinale ei olegi seda ju vaja. Pigem mõnus salakaamera :). Mees, kellele see tellitud sai, jäi igaljuhul väga rahule.

Ilmselgelt ma pildistada ei oska/mu Iphone ei võimalda ka seda eriti, aga tegelikult näeb tõesti sama fancy välja kui tootepiltidel. Kaitsekile oli ka kaasas. Aa, ja waterproof väidetakse ka veel olevat, aga seda ma igaks juhuks ei katsetaks..

Järgmisena pluus/pusa/kardigan/vm iganes see ka pole (link)

Maksis viieka ja mõned sendid peale, jälle olen rahul. Kuigi sellel pole taskuid ja pildi peal on + seestpoolt on mõned naljakad õmblusvead ka, siis üldmulje on siiski ilus ja kui see seljas on, ei paista midagi välja. Ilus asjake, mida mõnel poolpidulikul üritusel kleidi peal kanda 🙂 Ehmatasin algul ära, et miks varrukad nii lühikesed on, aga siis sain aru, et nad ongi selliseks mõeldud 😀

 

Viimaseks trennipüksid (link)

Jälle ülirahul :). Täpselt selline õige, mõnus, liibuv materjal mis ei veni välja. Õmblused väga korralikud, lõige ilus ja istuvad hästi. Täna testin trennis ära, ega higiplekke ei jäta või haisema ei hakka, kui mitte, siis jälle väga väärt ost. Maksid 8.

üks3

2 thoughts on “Aliexpress vol miljon

  1. Ma tellisin ka ostufestaril hunnik kraami, hetkel ainult mõned üksikud vidinad tulnud…räägi sellest tollijamast täpsemalt. Alikas on igast ägedaid tehnikavidinaid müügil, olen lugenud, et kui need Eesti tollini jõuavad, siis lüüakse need haamriga puruks ja aidaa. 😀 Tahaks küll tellida midagi sellist aga kardan, et ei oska selle tollindusega hakkama saada.

    1. Ma ei usu, et need tollis päriselt haamriga puruks lüüakse.. mul oli see jama, et kuna see pakend oli selline, et see oli ilmselge et seal on mingi elektroonikavidin sees, siis toll võttis selle kinni ja nõudis, et ma esitaks deklaratsiooni ja mingid tõendavad dokumendid, et selle asja väärtus on alla 22(vist)€, et kui on üle selle, peab mingit maksu maksma tollile. Õnneks müüja oli kirjutanud mulle paki peale 8$ väärtuseks ja et see on gift (seda tasub müüjatele alati ekstra kirjutada, et nad seda teeks, kuigi enamik neist kirjutab selle omaalgatuslikult peale) ja küsimise peale sain kohe arve ka, sest noh alis muidu ju automaatselt mingit arvet ei tule. Mingitel kallimatel asjadel võivad nad vist paki lahti ka teha, et vaadata et see CE märgistus oleks peal. Tegin ise ka selle deklaratsiooni tegelikult suht umbes ära, lihtsam on lasta Omnival teha kes teavitab et pakk tollis on, aga nemad võtavad eraldi tasu (vist oli 9€) veel selle eest, seega tasub ise pusida 😀
      Aa ja kui tehnikavidinatest huvitatud oled, siis soovitan sellist lehte ka veel nagu banggood.com, see on täpselt nagu ali aga seal on just tehnikat kordades rohkem 🙂

Avalda arvamust

