Ilmselge tõestus, et kõik, mis on korra internetti postitatud, jääb sinna igaveseks!

Mõlgutasin siin täna mõtteid, et mida oma blogiga peale hakata. Tunnen end lihtsalt nii saamatuna, sest juba 13-14-15 aastastel on blogid, kuhu nad on igasugu asju koodinud ja ma ei tea mida teinud. Ma ei saa isegi lumehelveste lisamisega hakkama!

Tegelt ka, ma ei tea kuidas alustada, proovisin tükk aega seda wordpressi programmi tõmmata, ei saanud hakkama, siis sain aru, et see vist on üldse tasuline ja ma ei oskaks seal midagi ju teha, kui koodima peab 😦 Selline hädapätaka tunne tuleb peale. Kui kellelgi kogenumal aega ja viitsimist palju üle on, siis palun-palun-palun aidake mind keegi või näidake vähemasti suund kätte 😀

Ja sellega seoses mul tuli meelde, et kunagi oli selline tore lehekülg nagu matmice, kus sai endale kodukaid teha. Mul oli seal kohe mitu kodukat ja mu parimatel sõbrannadel ka. Ja siis oli meil veel oma bändile (nimeks kuradytydrukud, you have my permission to laugh) ka üks kodukas. See leht pandi millalgi kinni, aga ma hakkasin mõtlema, et äkki kuskil veebiarhiivides on midagigi veel alles. Ja APPI, mis ma leidsin!!
Pakun teile ka lahkesti naerumaterjali: https://web.archive.org/web/20040220033046/http://www.matmice.com/home/kuradytydruk

Too hetk oli aasta 2004, ehk siis ma olin sel ajal 10 aastane, aga ma tean, et tegin selle kodulehe juba siis, kui olin 8. Ja oi, kuidas ma seal möllasin, otsisin igasugu koode, et hiirekursorit muuta, panna mingi selline taust nagu ma ise tahtsin, mitte nagu ette antud oli, lumesadu oleks max lebo olnud mu jaoks. Ohhh küll ma olin ikka tark laps.. ei tea, mis vahepeal juhtus, et selline taandareng tekkis? 😦

giphy (1)

2 thoughts on “Ilmselge tõestus, et kõik, mis on korra internetti postitatud, jääb sinna igaveseks!

  1. Mina vaatan 13-14-15 aastaseid, et kuidas nemad end meikida oskavad ja mina nii saamatu olen. Nemad näevad reaalselt välja nagu oleks juba 25… ja mida iganes ma teen, tunnen, et näen välja nagu 16-aastane 😀 Mats ja malakas.
    Mis aga puutub blogidesse, siis just eile lugesin enda vana blogi. Aastaks siis oli 2008 ja püha jeesus. See oli kohutav 😀 Kui varem oli see blogi mul veel avatud ja kõigile lugemiseks… siis eile panin paugu pealt salajaseks, et keegi uus ei saaks teada kui öööudne tiinekas ma olin 😀

    1. Jaa, mul on meikimisega ka sama teema 😀 Ja juuste sättimisega ja noh.. üleüldse enda inimeseks tegemisega 😀 Sina näed minu arust loomulikuna ka väga särav välja.

      Vanad blogid on ikka hullud kohad küll.. mul on vist elus olnud mingi 5 blogi vähemalt enne seda siin. Üldiselt on kõik kas kohe kinnised olnud või hiljem minu poolt kinniseks pandud, jama on ainult selles, et kui nad mingil ajahetkel on avalikud olnud, siis saab nad sealt web archivest ikka kätte 😦 Enne tänast ma ei oleks elusees uskunud, et need matmice leheküljed veel alles on kuskil.. see oli ju üle 10 aasta tagasi ja see leht ei tegutse ammu enam.

Avalda arvamust

