Jõulud tööl – ja mis siis? :)

Tegelikult jõuluaeg alles algab mu jaoks – homme saab koju ja siis saab perekondlikult ka need jõulud ära peetud, sel aastal on seda kõike päris palju 🙂

Nagu ka eelmisel aastal, möödus seekordki jõuluaeg tööl olles. Samas ei saa selle üle üldse kurta, sest see aeg on päris kiiresti läinud ja tegemist on olnud väga-väga palju! Pidin kohe telefoni ja pildid appi võtma, et kõike meenutada, mis teinud oleme..

Nagu eelmise postituse alguses mainisin, siis sai ära registreeritud end BeFit konkursile ja mul on hea meel teatada, et trenni olen vahele jätnud vaid ühel Tallinna poolel. Ülejäänud aja olen käinud korralikult trennis ja üritanud enam-vähem normaalselt toituda. Homme lähen esimest korda elus ka personaaltreeneri juurde – appii, ma arvan et ma ei saa täna öösel magadagi! 😀

Aga mis meil siis siin head toimunud on.. esimesel töönädalavahetusel esines Kate Ryan. Mul oli au teda ka saalis teenindada, võttis käpad värisema küll. Uskumatu, kui hästi ta veel laulis! 100% laivis ja arvestades, et ta on tegelikult ikka päris kuulus, ei olnud tema puhul absoluutselt mingit diivatsemist, ülisõbralik naine 🙂
blogi4

Põhimõtteliselt peale seda kohe oli Näosaate kruiis, mis oli andke-abi kui naljakas. Püüdsime Jussi ka ikka kinni, kes teab, millal jälle võimalus tuleb. Meil pidavat sarnased naeratused olema. 😀
blogi3

Siis tuli juba jõululaupäev, mis algas traditsioonilise jõululõunaga. Nagu ikka, olid mu põhitoiduks singirullid.. ja muidugi ka meie kuldsete kätega kondiitri poolt valmistatud tort. Uskumatu, mida mõni ikka teha oskab! Jääb vaid loota, et mina ka kunagi sellisteks meistriteosteks suuteline olen.
blogi2

Jõululoteriis naeratas loosiõnn meile nii palju, et skoorisime endale Saaremaale spaapaketi ja Sushicati 25eurise kinkekaardi. Kui ma ei oleks ühte loteriipiletit “ära kaotanud” (mille ma hiljem üsna lihtsast kohast üles leidsin), oleks meie olnud ka peaauhind, 500eurine Estraveli kinkekaart, aga nohh.. ju siis ei olnud ikka meile ette nähtud, ega reisile sellepärast minemata ei jää 🙂 Oma baari rahvaga tegime jõulukingid juba nädalakese varem, kaasaga kohe peale jõululõunat. Ütleme nii, et kõik eelmised aastad minu elust oleks ma spordiklubi kinkekaartidele ülima põlgusega peale vaadanud, aga hetkel oli see kingitus täpselt nagu rusikas silmaauku!
blogi

Skoorisime endale Myrkast kaamera ka. Ilmselgelt ei oska me seda veel väga hästi kasutada, väike proovipilt jõululõuna päevast, siis kui ma enamvähem inimene välja nägin (õues oli räigelt külm!):
P1000639

Aa ja piparkooke saime ka kaunistada.. ilmselgelt said need nii glasuurised, et piparkook ise peaaegu-et välja ei paistagi. Sel aastal on ikka täielik piparkoogiuputus, olen neid juba niiiiiii palju söönud, aga ikka tean, et kodus ootab neid veel terve hunnik!
P1000659

Ja selle magusa pildiga ma siinkohal ka täna lõpetan. Ma siiralt loodan, et järgmise 6 nädala jooksul (MUL HAKKAB PUHKUS!) saan teid kostitada vähe põnevamate postitustega, kui et käisin seal ja tegin seda ja siis oli nii ja nüüd ma siis lõpetangi sest jutt sai otsa. 😀

 

Avalda arvamust

