Minu väike rahulik aastavahetus ja 1.jaanuari kaameraproov

Kuna sel aastal juhtus kuidagi nii, et kõik sõbrad (haa-haa, tegelt meil polegi neid :D) kuskil kaugel oma aastavahetuse planeerinud olid, siis olime sel õhtul omaette. Kahjuks ei tulnud 12-t toitu laual kokku, selle vea üritan järgmisel aastal parandada, aga samas – kes need kõik olekski ära jõudnud süüa?

Meie laual oli:
Singirullid
Lavaširullid
Grillkana
Hasselbacki kartulid
Värske salat (salat, kurk, tomat, granaatõunaseemned ja mango koos minu lemmiku kastmega valgeveiniäädikast, laimist, meest ja dijoni sinepist)
Heeringas hapukoore ja munaga (mees tegi, ise hoiaks võimalikult kaugele sellest jubedusest)
Rosolje (külalised, kes korra kah lauda tulid, tõid kaasa)
Hapukurk 🙂

Midagi erilist me ei teinud. Istusime laua taga, vaatasime erinevaid aastavahetusprogramme. Midagi muud mulle meelde eriti ei jäänudki, kui vana hea “Tujurikkuja”. Ütleme nii, et viimast laulu kuuldes teadsin kohe, et OK, siit tuleb skandaal. “Edekabel” mulle eriti ei istunud, sest mulle ei meeldi Normann. Comedy Clubi vaatasime ka, aga pole minu teema. “Padjaklubi” oli ka lahe. 🙂
Pisut enne 12 läksime välja, võtsime oma tagasihoidliku ilutulestiku, säraküünlad, väikese vahuveini ja pokaalid (jaa, ma tahtsin päris pokaale, et piltide peal fancy olla :D). See, kui külm oli, ehmatas meid korralikult! Mul ei olnud mütsi ega kindaid 😦

IMG_0901

Seega läksime päris kiirelt tuppa tagasi. Siis tegime lahti šampuse (minu elu esimene päris, muide, siiamaani olen ainult vahuveini joonud), valasime tina ja tegime säraküünlaga pilte, sest õues ei saanud me seda põlema 😀 Tina valades selgus, et ilmselgelt on varsti Egiptusesse minek – ühel tuli kaamel ja teisel rai (kala).

 

Läksime vara tuttu, sest kuna oli oodata, et 1. jaanuaril paha olla ei ole, siis läheme päeval kuskile loodusesse möllama ja kaamerat katsetama. Ise arvan, et pole üldse paha tulemus, kui homme ilm lubab, läheme uuesti – lugesin lõpuks kasutusjuhendi ka läbi ja sain palju uut ja huvitavat teada. 🙂

Nagu piltidelt näha, siis mu lemmik pildistamisobjektiks on ilmselgelt rohukõrred ja kõrrelised. Selle värvilise taevaga piltidel näevad need mu arust välja, nagu puud/palmid. Mõõõõnušš, tekitab nii suure tahtmise reisile minna. Varsti ehk.. 🙂

IMG_1090

Täna tegin õhtuks ühe mõnusa vürtsika kanasupi, higistasin selle abil kogu eelmise aasta s**a maha ja seejärel mõnulesin vannis ja hingasin kergendatult – tore, et see aastavahetus nii valutult möödus ja aasta esimene päev voodis lamades vahele ei jäänud. 😉

Avalda arvamust

