Minust on saamas meeleheitel koduperenaine

Eile olin ma kuidagi naljakas meeleolus. Kõik oli halb ja paha ja üleüldse oli kuidagi rahutu olla, ei suutnud kuidagi paigal istuda.

Tahtsin õhtusöögiks teha Hers Fitness ajakirjast üht kanaretsepti ja kõrvale teha sealt samast ajakirjast võetud retsepti järgi bataati. Kanaretseptis oli üks koostisosa, harissa kaste, selline, et ma mõtlesin et kui kuskilt seda Võrus üldse saada on, siis Maksimarketist vast. Bataadile oli vaja juurde ka chia-seemneid, selle puhul ei olnud ma ka kindel, kas seda igas poes leidub.

Läksin siis Maksimarketisse, ja täiesti lõpp! Kanafilee oli otsas. Ei olnud ei Rannamõisa ega Talleggi oma, ka lahtises letis ei olnud. No mis seal ikka, seda saab igast muust poest ka, läksin edasi. Bataati ei olnud! Ei heitnud ikka meelt, seda olen ma ka Rimis, Selveris ja Maximas näinud. Seemned sain ma kätte, aga harissast võisin vaid unistada. Mnjah, okei, lähen proovin siis Rimis õnne.

Ka Rimist lahkusin tühjade kätega – ei kanafileed, bataati ega harissat. Mõtlesin, et ahhaa, äkki see on seotud selle “new year, new me” värgiga, et kõik tahavad järsku tervislikult toituda 😀

Ok, läksin Maximasse. SEAL OLI KA KANAFILEE OTSAS. Bataadi ja harissa leidmisest olin ma põhimõtteliselt juba loobunud.

Viimane lootus – Selver (mis asub meie kodule kõige lähemal) ja hurraaa! Sain oma kana kätte. Rohkem ei midagi. 😦 Mõtlesin et nojah, savi, teen siis kartuli ja porgandiga seda sama bataadivärki, peaks toimima ju küll. Harissa asendan mingi suvaka chillikastmega ja kärab kah. Selleks hetkeks oli juba igasugune söögitegemismott läinud muidugi, tulin koju ja klopsisin midagi kokku. Otseloomulikult polnud mul kodus ka fooliumi mis oleks pidanud kartuli-porgandi alla minema ja retsept oli kuidagi väärakas kah, terve supilusikatäis kaneeli oli ilmselgelt liiga palju. Kaneel tappis kõik muud maitsed, ka kana omad, täiesti ära! Rääkimata sellest, et see kana oli mingi max steroidbroiler, see paisus ahjus jumala suureks ja vaatamata sellele, et ma teda kuivaks/üle ei küpsetanud, jäi ta lihtsalt niiii vintske et mingid proteesid küll sellele peale poleks hakanud.

Näete, ei ole mina ka mingi köögikuninganna! 😀 Kogu see möks nägi lõpuks nii kriipi välja, et ma ei viitsinud seda isegi ilusale taldrikule sättida.

IMG_1143.JPG

On teil ka vahel nii, et plaanid on siirad ja head, aga välja tuleb üks täielik läbikukkumine? Kirjutage mulle ka oma feilidest. Saaks koos naerda ja olukord ei tunduks enam nii nutune 😀

Avalda arvamust

